
לא רק "יד ושם" – משלחת של תלמידי תיכון מגרמניה הגיעה לסיור במרכז הפיתוח של חברת נילסן בישראל
7/11/19 צילום: יח"צ
עשרות התלמידים, שהגיעו מבית ספר השייך לכנסיה האוונגליסטית בגרמניה, ביקרו במרכז נילסן שבשרונה ת"א כחלק מסיור שהם עורכים בארץ. לדברי המארגנים, מדובר בבני נוער אוהבי ישראל, אשר משתתפים מדי שנה גם במצעד החיים ובשורה ארוכה של פעילויות שנועדו לקרב לבבות בין בני נוער בגרמניה ובישראל. המשלחת החליטה לחרוג במעט מתכנית הסיורים הקבועה והגיעה למשרדי נילסן בכדי ללמוד על ההיי טק הישראלי בכלל והתרומה של טכנולוגיות כחול לבן לעולם בפרט. מנהל מרכז הפיתוח של נילסן ישראל, יקיר בוסקילה, סקר בפני התלמידים את פעילויות החברה, אשר מונה למעלה מ – 46,000 עובדים ברחבי העולם, מתוכם 100 מהנדסים ומהנדסות בישראל. נילסן היא חברת המדידה הגדולה בעולם ומודדת , בין השאר, את הרייטינג בארה"ב ובשווקים באירופה. עיקר עיסוקו של מרכז הפיתוח בישראל הוא מדידת הרייטינג בדיגיטל והצעירים הציפו והפתיעו בשאלותיהם.
רבים ביקשו לדעת האם ניתן למדוד , לא רק את הרייטינג בטלוויזיה, אלא גם את נתוני הרייטינג בשירותי הסטרימינג כמו נטפליקס ואפל טי וי. התשובה החיובית שניתנה על ידי ראשי נילסן הובילה לשאלות נוספות אודות מדיניות הפרטיות של החברה והטכנולוגיות הספציפיות אשר בשימוש. במהלך המפגש נתקלו כמה מהתלמידים הגרמניים בדגלי ישראל שהונחו על השולחן ותהו האם הם יכולים לקחת אותם בחזרה לגרמניה. אחת התלמידות אף הסבירה ש"אני רוצה לתלות את הדגל על המכונית של ההורים". הדגלים, כמו גם הידע, ניתנו בשמחה רבה לחברי המשלחת.
מנהל מרכז הפיתוח של נילסן ישראל, יקיר בוסקילה: "מדהים היה לפגוש בני נוער מגרמניה שמגיעים ללמוד מאיתנו, בישראל, על התמורות וההתפתחויות בשוק. כלי תקווה שהשארנו עליהם רושם טוב וששיתופי פעולה שכאלו עוד יתרחבו בהמשך".
מגזין "סטטוס" מופק ע"י:

Tags: דיגיטל