
תמיכה אנושית-טכנולוגית למאושפזי מחלקת קורונה "חקלאי גרנות" תרמה טאבלטים ייעודים למחלקת הקורונה של בית החולים הלל יפה בחדרה לתקשורת בין חולים ומשפחותיהם
פורסם: 18.4.21 צילום: אחמד אבו אל חלילה
באמצעות הטאבלטים, הממוגנים באופן מיוחד ומאפשרים מגע גם דרך חליפות מגן, נערכות שיחות זום מרגשות בין החולים למשפחותיהם • בית האריזה לאבוקדו ופירות הדר של "חקלאי גרנות" שוכן סמוך לבית החולים ובכוונת החברה לתמוך בפעילותו גם באמצעות מיזמים נוספים
חשבתם פעם איך מתקשרים בסמארטפון במחלקת קורונה? כשהמסכה מלאה אדים והמסך לא מרגיש את הכפפה? בדיוק עבור המטרה הזו רכשה חברת "חקלאי גרנות" טאבלטים ייעודיים שנתרמו למחלקת הקורונה זיהומית א' של ביה"ח הלל יפה בחדרה, הסמוך לבית האריזה של גרנות. באמצעות הטבלאטים מסייע צוות המחלקה לחולים לנהל שיחות זום עם קרובי המשפחה שבבית, ובכך מסייעים בתהליך ההחלמה באמצעות התמיכה הרגשית והנפשית המתאפשרת באופן הזה.
לדברי תמיר בושניצקי, מנכ"ל "חקלאי גרנות", זו דרכה של החברה להיות מעורבת ותומכת בפעילות הקהילתית באיזור בו היא פועלת. "אנו מודים לצוות המחלקה בראשות אלכס על כל העבודה הקשה ומקווים שהתקשורת של המאושפזים והצוות לעולם שבחוץ תהיה נוחה וזורמת יותר". ויש גם קשר אישי: רעייתו של מנהל תחום הדרים בחקלאי גרנות, יעקב ערמון, היא אחות מחלקת קורונה ובשנה החולפת עבודתה התאפיינה סביב השעון. "מי ייתן ובעתיד הקרוב כל זה יהיה מאחורינו, והטאבלאטים ישמשו את הצוות רק לסרטים וסדרות", אומר יעקב.

מגזין "סטטוס" מופק ע"י:

Tags: אחריות חברתית טכנולוגיה משאבי אנוש קורונה