
מגזין סטטוס בשיתוף עו"ד רחל פשר-אייקנאר מזמין לצפות בסדרת מפגשים על חדשנות ועל יצירת ידע וקניין רוחני במיוחד בעידן הקורונה
פורסם: 8.9.20 צילום: יח"צ
האורח השני שלי היה איתן כספי- אסטרטג מיתוג ומאמן מותגים:
להלן ידע שרובו הוא גם קניין רוחני, שאיתן יצר בתקופה האחרונה,אך שניתן לעשות בו שימוש גם לאחר מכן:
1. יצירת תוכן חדש כדי לשמר לקוחות – התוכניות והכלים המתועדים, מאפשרים לו להוביל את הלקוחות שלו שמשרים את הלקוחות שלהם- בתהליך זה – כל אילו הן בבחינת יצירות הראויות בהגנת זכויות יוצרים.
2. הסיפורים עצמם שאיתן בונה עבור לקוחותיו ומותגיהם – הסיפורים והתכנים – יצירות ראויות להגנת זכויות יוצרים גם כן – הן בבעלות הלקוח או או בבעלות איתן – בהתאם להסכמים שהושגו ביניהם.
3. דוגמא לסיפור חדש עבור לקוח בענף התיירות: לקוח מגזר התיירות שסובל ככל הנראה מההקפאה המוחלטת של כל הפעילות בתחום זה. איתן הציע ללקוח תוכן שהלקוח ישתף עם לקוחותיו – כדי לעזור להם להיות מעורבים יותר בתיירות שהפכה בינתיים לתיאורטית או וירטואלית- ובמקביל לסייע בשימורם. תוכן זה כלל: סיפורים על אהבת המסע וסיפורים על היעדים המוצעים.
4. מותגים חדשים לאתגרים חדשים בזמנים חדשים – אילו מותגים עונים על הצרכים החדשים שנוצרו על ידי האתגרים החדשים – המוגנים בסימני מסחר (רצוי לרשמם).
5. פוסטים שאיתן כותב במדיות החברתיות- עם עצות בתחומו לעוקביו ולחבריו – ראויים להגנת זכויות יוצרים.
ליצירת קשר עם איתן:
https://www.linkedin.com/in/eitan-kasspi-33b9b328/
עוד בסטטוס:
מגזין "סטטוס" מופק ע"י:

Tags: קניין רוחני