
השחקנית יאנה יוסף, שפרצה לתודעה בעונה הרביעית של האח הגדול והיתה מועמדת לפרס אופיר על משחקה בסרט "הרמוניה", תשתתף בקמפיין חדש של רשת סטודיו C שיעלה השבוע, שמשקף את תופעת הפייק-שואו: "אנשים צופים בתמונות המרוטשות האלה ובאמת חושבים שהעולם זוהר. הגיע הזמן שמישהו יגיד להם את האמת"
פורסם: 17.2.19 צילום: גבע טלמור
יאנה יוסף הבינה בגיל צעיר מאוד שתנועתיות היא חלק בלתי נפרד מהחיים שלה. אמה היתה מנהלת קרקס ברוסיה שהסתובבה ברחבי העולם, עד שאביה ביקש ממנה להתמסר לחיים משותפים עמו. "אני חושבת שזו הסיבה שהריקוד אצלי הוא בגנים", מודה יוסף, "אני רוקדת מגיל 11 ולא הרבה יודעים אבל אני גמישה בטירוף".
מאז יצאה מבית האח הגדול, יאנה יוסף החליטה שהיא רוצה להיות שחקנית. "אין קיצורי דרך", היא מודה, "כדי לקבל תפקידים טובים צריך לעבוד קשה ולא לעשות הנחות לעצמך". הגישה הזאת מסבירה את העובדה שכיום היא שחקנית עסוקה במיוחד. על ספורט, כמובן היא לא מוותרת, למרות שהיתה רוצה לרשום עוד כמה שעות בסטודיו. "אני מעריצה נשים שמכורות לספורט. בעבר אימנתי נשים לרקוד בבית שלי וזה היה מושלם. צפוף ועמוס, אבל מהנה מאוד".
כיום יוסף מקפידה להתאמן ויש לה לא מעט תוכניות לעתיד הקרוב. "אולי אלך לאמן בסטודיו C" היא מתלוצצת. "היום אני מבינה ששמירה על תזונה ואורח חיים בריא זה לחיות את הרגע". ליוסף לא קשה להתחבר למסרים של הקמפיין שמשקף את תרבות הפייק שואו. היא עצמה לא מהססת להעלות תמונות שלה לרשתות החברתיות עם פיג'מה או עם שקיות מתחת לעיניים. "אנשים צופים בתמונות המרוטשות האלה ובאמת חושבים שהעולם זוהר. הגיע הזמן שמישהו יגיד להם את האמת".
האותנטיות של יאנה השתלבה היטב עם ערכי הלבה של רשת סטודיו C: כשאת מגיעה לאימון, את מתחברת למי שאת באמת. כל השאר נותר מחוץ לדלת.
שירי אבן זהב, סמנכ"לית השיווק של סטודיו C: "היצע האימונים הרחב של סטודיו C מאפשר לכל אישה למצוא את האימון הנכון והמתאים בשבילה. מטרת הקמפיין היא להדגיש את הידע והמקצועיות של הרשת שבזכותם לקוחות סטודיו סי נהנות מתוצאות אמיתיות".
*בצילום למעלה: אנה יוסף עם מנכ"לית סטודיו C סמדר אשכנזי-רייויט
Tags: אסטרטגיה מיתוג פיתוח אישי שיווק תרבות ארגונית