
אנשי CGS יפעלו לקידום מוצרי המחשוב של ASUS בכל ערוצי ההפצה שלהם בישראל
פורסם: 26.12.18 צילום: יח"צ
CGS ישראל, הסניף המקומי של CGS – ספקית פתרונות מתקדמים ושירותי תמיכה טכנית במיקור חוץ, תבצע את פעילות ה- Channel Enablement (ניהול ותפעול ערוצי הפצה) עבור ASUS ישראל.
חברת ASUS נמנית בין החברות המובילות בעידן הדיגיטלי, ויוצרת מוצרים העונים באופן מיטבי על הצרכים הטכנולוגים של בתים ומשרדים. פורטפוליו המוצרים הרחב של החברה כולל מחשבים ניידים, טאבלטים, סמארטפונים, מסכים, לוחות אם, כרטיסי מסך, ציוד היקפי ועוד – תוך הקפדה על שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ועיצוב חדשני ומרהיב. בעשור האחרון דורגה החברה כיצרנית לוחות-האם מס' 1 בעולם עם מכירות של למעלה מ- 500 מיליון לוחות-אם מאז 1989. החברה מונה מעל 16 אלף עובדים בכל העולם, כולל צוות מחקר ופיתוח של למעלה מ- 5,500 מהנדסים. בארץ מדורגת חברת ASUS באופן עקבי כאחת מארבעת יצרניות המחשבים המובילות בישראל.
לצד חטיבת התמיכה שלה, ותוך ניצול היכולות והתשתיות, פיתחה CGS מגוון פעילויות, ביניהן Channel Enablement – ניהול ותפעול ערוצי הפצה עבור לקוחות בינלאומיים. עתה תספק CGS ישראל שירות זה ל- ASUS ישראל, כשנציגי CGS ישראל יגיעו לחנויות מחשבים בהן יש נוכחות של ASUS, ויקדמו את המוצרים עם בעלי החנויות. זאת במטרה להגביר את המכירות דרך הערוץ הקמעונאי, ולתמרץ את מנהלי החנויות ואנשי המכירות לקדם את מכירות מוצרי המחשוב של ASUS.
רע קורנבליט, מנכ"ל ASUS ישראל, אומר: "חברת ASUS ישראל נמצאת בחיפוש מתמיד אחר שותפויות חדשות ואיכותיות ואני שמח על שיתוף הפעולה עם CGS, שתסייע לנו בהגברת החשיפה בנקודות המכר ברחבי הארץ".
עודד שפירא, מנכ"ל CGS ישראל, אומר: "זו פעילות Channel Enablementהשלישית שלנו בישראל, ואנשינו הוכשרו לכך בהתאם לשיטות ולמתודולוגיית הפעולה של CGS העולמית. בחברה רואים פעילות זו כייחודית ל- CGS, שהצלחתו בשוק המקומי תביא להרחבת הפעילות עם הסניף המקומי של ASUS ישראל, וכן תביא להרחבת פעילות זו עם ASUS ברחבי העולם".
CGS היא חברת טכנולוגיה גלובלית שהמטה שלה שוכן בעיר ניו-יורק, ונחשבת לאחת מחברות ה- IT המובילות בתחומה מזה כ- 35 שנים. החברה מתמחה במתן פתרונות מתקדמים ושירותי תמיכה טכנית במיקור חוץ, במגוון שפות, לחברות מובילות ברחבי העולם.
CGS מעסיקה מעל 8,500 עובדים במרכזי התמיכה של החברה, הממוקמים באמריקה הצפונית, דרום אמריקה, אירופה, המזרח התיכון ואסיה.
בשנת 2015 הקימה CGSאת מרכז התמיכה שלה בישראל, הממוקם בנתניה. CGS ישראל מספקת שירותי תמיכה טכנית למחשבים, שרתים ותוכנות עבור לקוחות החברה בישראל, רוסיה ומדינות דוברות רוסית, וזאת במגוון שפות, ביניהן: אנגלית, עברית, צרפתית, ערבית, רוסית ועוד.
אתר החברה www.cgsinc.com
*בצילום: רע קורנבליט מנכ"ל ASUS ישראל (משמאל) ועודד שפירא מנכ"ל CGS ישראל
Tags: אחריות חברתית חדשנות טכנולוגיה מכירות מעבר לדיגיטל תרבות ארגונית