
Visa היא נותנת החסות העצמאית הראשונה לכדורגל נשים במסגרת אופ"א; תעניק חסות לליגה עד שנת 2025
פורסם: 10.12.18 צילום: יח"צ
Visa, החברה המובילה בעולם בתשלומים דיגיטליים, הכריזה על שותפות בת שבע שנים, חלוצית עם אופ"א. Visa תהיה נותנת החסות הראשונה אי פעם של כדורגל נשים באופ"א, צעד שהתאפשר לאחר שאופ״א הפרידה את זכויות החסות של כדורגל גברים ונשים.
שרלוט הוג, מנכ"לית Visa אירופה, אמרה: "זוהי תקופה מרגשת לכדורגל נשים. 21 מיליון נשים ונערות ברחבי אירופה לוקחות חלק במשחק היפה ואנחנו ב-Visa רוצים לתמוך בכל אחת ואחת מהן. אנחנו גאים להכריז על שיתוף הפעולה פורץ הדרך של Visa ואופ״א, שנועד לתמוך ולקדם את הצמיחה של כדורגל נשים ברחבי אירופה. אנחנו רוצים להעניק השראה, לאפשר ולקדם מורשת שמעודדת ומסייעת לנערות ונשים צעירות להגשים את חלומותיהן. יחד עם אופ״א, אנחנו מתכננים להציב את הכדורגל הנשי בחזית, משום שאנחנו ב-Visa מאמינים בקבלה בכל מקום – מהמגרש ועד חדר הישיבות״.
במסגרת ההסכם תהפוך Visa לשותפה הראשית של ליגת האלופות לנשים של אופ"א – הכוללת את אליפות אירופה בכדורגל נשים, אליפות אירופה בכדורגל נשים עד גיל 19, אליפות אירופה בכדורגל נשים עד גיל 17 ואליפות אירופה לקטרגל נשים – מעתה ועד שנת 2025. Visa תתמוך גם בקמפיין -Together #WePlayStrong, פלטפורמת שיווק הכדורגל המצליחה של אופ״א, שנועדה לעודד יותר נשים ונערות לשחק כדורגל.
כחלק משיתוף הפעולה תסייע Visa להרחיב את הקמפיין באמצעות תוכן ממותג משותף, שמטרתו לשנות את הדימוי של כדורגל נשים ולהפוך את המשחק לספורט הפופולרי ביותר בקרב נשים ונערות ברחבי אירופה.
סדרת הווידאו-בלוגים Press Play מתמקדת בחיי היומיום של כמה מהכדורגלניות המקצועניות המובילות באירופה, שחולקות תובנות וטיפים עם הגולשים. הסרטונים, שפורסמו בערוץ היוטיוב של קמפיין Together #WePlayStrong, כבר זכו לכמעט שמונה מיליון צפיות.
Visa Inc. -NYSE: V היא מובילה עולמית בתשלומים דיגיטליים. המשימה שלנו היא לחבר את העולם באמצעות רשת התשלומים החדשנית, האמינה והבטוחה ביותר – ובכך לאפשר לצרכנים, לעסקים ולכלכלות לשגשג. רשת סליקת התשלומים המתקדמת שלנו, VisaNet, מאפשרת תשלומים מאובטחים ואמינים ברחבי העולם, ומסוגלת לטפל ביותר מ-65,000 עסקאות בשניה. המיקוד חסר הפשרות של החברה בחדשנות מהווה זרז לצמיחה המהירה של מסחר מקוון בכל מכשיר וכח המקדם את חלום העתיד ללא מזומן עבור כל אחד בכל מקום. בעולם המתקדם מאנלוגי לדיגיטלי, Visa עושה שימוש במותג, במוצר, באנשים, ברשת ובפריסה שלה כדי לעצב את עתיד המסחר. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר הבינלאומי שלנו (www.visaeurope.com), בבלוג Visa Vision www.vision.visaeurope.com, עקבו אחרינו בטוויטר ב-@VisaInEurope, בקרו באתר הישראלי שלנו www.visa.co.il או קבלו הטבות בנסיעות לחו"ל עם ה-Visa שלכם באתר www.tasti.co.il.
הודעה זו כוללת התבטאויות בלשון עתיד, אשר נכללות ב-Private Securities Litigation Reform Act האמריקני משנת 1995 ומתייחסות, בין היתר, לפעילותה, תחזיותיה, התפתחותה, צמיחתה העסקית והאסטרטגיות העתידיות של Visa. ניתן בדרך כלל לזהות התבטאויות בלשון עתיד במילים כמו ״מאמינה״, ״מעריכה״, ״צופה״, ״מתכוונת״, ״עשויה״, ״מתכננת״, ״יכולה״, ״צריכה״, ״רוצה״, ״ממשיכה״ וביטויים דומים אחרים. כל ההתבטאויות שאינן התייחסויות לעובדות היסטוריות עשויות להיות התבטאויות בלשון עתיד, אשר נכונות אך ורק למועד בו נאמרו, אינן מהוות ערובה לביצועים עתידיים וכרוכות בסיכונים מסוימים, אי ודאות וגורמים אחרים, שרובם אינם בשליטתנו וקשה לחזותם. אנו מתארים סיכונים ואי ודאות שעלולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל תהיינה שונות באופן מהותי מאלה שמבוטאות או משתמעות מאותן התבטאויות בלשון עתיד אשר בדיווחינו לרשות לניירות ערך בארה״ב (SEC). למעט כפי שאנחנו מחויבים על פי חוק, אין בכוונתנו לעדכן או לשנות אף אחת מההתבטאויות בלשון עתיד בהתאם למידע חדש, אירועים עתידיים או כל סיבה אחרת.
Tags: אסטרטגיה מכירות שיווק