
נסטלה וחברת סטארבקס הודיעו היום על סגירת עסקה שמעניקה לנסטלה את הזכויות לתמיד לשווק את מוצרי הצריכה הארוזים ומוצרי הקייטרינג של סטארבקס בכל העולם, מחוץ לבתי הקפה של החברה
פורסם: 28.8.18 צילום: יח"צ
באמצעות השותפות, שתי החברות יעבדו באופן צמוד על המגוון הקיים של סטארבקס שכולל קפה קלוי וטחון, פולים שלמים וגם קפה נמס וקפה במנות. השותפות גם תנצל את הניסיון והיכולות של שתי החברות כדי לעבוד על חידושים במטרה לשפר את מגוון המוצרים שלה עבור אוהבי הקפה בעולם.
"השותפות הזאת מציגה את אג'נדת הצמיחה שלנו בפעולה, ונותנת לנסטלה מעמד שאין כמוהו בעסקי הקפה באמצעות חבילה שלמה של מותגים חדשניים. באמצעות סטארבקס, נסקפה ונספרסו אנחנו מפגישים את מותגי הקפה הכי איקוניים של העולם", אמר מרק שניידר, מנכ"ל נסטלה. "שיתוף הפעולה המצוין בין שני הצוותים הביא להשלמה מהירה של ההסכם הזה, שיסלול את הדרך ללכידת עוד הזדמנויות צמיחה", הוסיף.
ההסכם מחזק משמעותית את תיק הקפה של נסטלה בעסקי הקפה הקלוי והטחון פרימיום והקפה במנות בצפון אמריקה. הוא גם משחרר למותג סטארבקס התרחבות גלובלית במוצרי מכולת וקייטרינג, באמצעות ההגעה הגלובלית של נסטלה.
"השותפות הגלובלית עם נסטלה היא ציון דרך אסטרטגי חשוב בצמיחה של סטארבקס", אמר קווין ג'ונסון, נשיא ומנכ"ל סטארבקס. "המפגש של קמעונאית הקפה המובילה בעולם, חברת המזון והמשקאות הגדולה ביותר בעולם ובסיס ההתקנות הכי גדול ומהיר הצמיחה בעולם של מכונות קפה בבית ובמנה אחת מאפשר לנו להגביר את המותג סטארבקס ברחבי העולם תוך יצירת ערך לבעלי המניות שלנו בטווח הארוך".
בערך 500 עובדים של סטארבקס בארצות הברית ואירופה יצטרפו למשפחת נסטלה, כשהרוב נמצאים בסיאטל ולונדון. את ההתרחבות הבינ"ל של העסק יוביל המטה הגלובלי של נסטלה בווה, שווייץ.
ההסכם כולל מותגי קפה ותה ארוז כגון Starbucks®, Seattle’s Best Coffee®, TeavanaTM/MC, Starbucks VIA® Instant, Torrefazione Italia® coffee והפודים במותג סטארבקס K-Cup®. הוא לא כולל מוצרים מוכנים לשתייה ואת כל המכירות של מוצרים כלשהם בבתי הקפה Starbucks®.
Tags: אסטרטגיה חדשנות מכירות שיווק תשואה