
Sakha Consulting Wings: Woman on Wheels ו-Global Himalayan Expedition ההודיות הן שתי החברות שקיבלו מקרן המענקים של Booking.com ששוויה 2 מיליון אירו
פורסם: 5.6.18 צילום: Booking.Com
Booking.com, מחברות המסחר האלקטרוני הגדולות ביותר בעולם ושחקנית מובילה בתחום הטכנולוגיה הדיגיטלית, הודיעה על הסטרטאפים אשר קיבלו מענקי צמיחה כחלק מהתוכנית להאצת פרויקטים לשנת 2018, Booking Booster. לאחר שלושה שבועות של סדנאות וחונכות אינטנסיבית שנוהלו באופן בלעדי על ידי המומחים של Booking.com, התוכנית הגיעה לשיאה עם הגשת המועמדות הסופית לקבלת מענקים בשווי של עד 500,000 אירו מקרן המענקים של Booking.com, שהיקפה עומד על 2 מיליון אירו ומטרתה לסייע ולתמוך בסטרטאפים במהלך צמיחתם ובמעבר לשלב הבא. עשרת הצוותים שהגיעו לשלב האחרון הציגו את התוכנית שלהם בפני קהל וצוות של מומחים באמסטרדם, ומבין כל המועמדים, נבחרו Sakha Consulting Wings: Woman on Wheels ו– Global Himalayan Expedition ההודיות אשר קיבלו את שני המענקים הגדולים ביותר על סך 325,000 יורו ו-400,000 יורו בהתאמה בזכות התוכנית שהגישו.
“החזון והתשוקה שראינו השנה אצל חברות הסטארט-אפ היוו השראה גדולה", אמרה גיליאן טאנס, מנכ"לית ונשיאת Booking.com. "כולנו מצפים בכיליון עיניים לראות כיצד יתממשו תוכניותיהם במהלך השבועות והחודשים הבאים, בעוד שאנו עובדים יחד כדי להביא את החזון שלהם לתיירות בת-קיימא ביותר יעדים ברחבי העולם".
עשרת הסטארט-אפים שהשתתפו בתוכנית מגיעים משש מדינות שונות ויחדיו הפעילות שלהם מתפרשת על פני שש יבשות, לרבות אנטרקטיקה. העסקים שלהם כוללים שילוב מגוון של מסחר אלקטרוני חדשני אשר מחבר בין מטיילים לבין חוויות טיולים שפונות לכולם, פתרונות טכנולוגיים חלוציים ויוזמות שמחזקות קהילות מקומיות כך שירוויחו באופן שווה מהזדמנויות בשוק התיירות הבינלאומי.
בנוסף לזוכות הגדולות, הסטרטאפים הנוספים אשר קיבלו בשנת 2018 מענקים מקרן Booking Booster של Booking.com הן:
Community Homestay Network (נפאל) €225,000
HiveSters (תאילנד) € 100,000
Hotel Con Corazón (הולנד, פעילות בניקרגואה) €100,000
Keteka (ארה"ב, פעילות במרכז ודרום אמריקה ובאנטרקטיקה) €275,000
KITRO (שוויץ) €100,000
Reflow (הולנד) €100,000
Tastemakers (ארה"ב, פעילות באפריקה) €100,000
Wheel the World (ארה"ב) € 275,000
כל הסטארט-אפים שהשתתפו בתוכנית יקבלו 12 חודשים של חונכות והדרכה מהמומחים של Booking.com שיתרמו ידע וניסיון בהיבטים העסקיים, כמו גם הזדמנויות וגישה לשיתופי פעולה עם Booking.com ביוזמות ותוכניות פיילוט חדשניות.
בנוסף למענקי הצמיחה של Booking.com, Amazon We Services (AWS) תציע לכל החברות שהגיעו לשלב הגמר של Booking Booster את האפשרות ליהנות מתוכנית ההזנק שלה,AWS Activate. החברה תספק לחברות הסטארט-אפ את המשאבים הדרושים להן להתחיל במהירות ב- AWS, כולל אשראי, הדרכה ותמיכה – כדי להפיח את רעיונותיהם לחיים.
תוך שהיא מסייעת למטיילים לגלות ולחוות יותר מ-130,000 יעדים מיוחדים ברחבי העולם, Booking.com פועלת גם למען בריאותם של אותם יעדים לטווח הרחוק, כך שהדורות הבאים יוכלו להמשיך ליהנות מהם במשך שנים רבות. בנוסף ל-Booster Labs שהושקה לאחרונה ו-Booking Cares Fund, Booking Booster פועלת לצד תוכנית ההתנדבות הפנים-חברתית של Booking.com במסגרתה עובדי החברה משתפים פעולה עם ארגונים מקומיים לטובת פרויקטים המסייעים לשפר יעדים ברחבי העולם. ארבעת היוזמות הללו מייצגות ומרחיבות את מחויבותה של Booking.com לייצר השפעה חיובית על תעשיית התיירות העולמית.
אודות Booking.com:
חברת Booking.com B.V, אשר נוסדה באמסטרדם ב 1996, צמחה מסטארט-אפ הולנדי קטן לאחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום התיירות באינטרנט. כחלק מקבוצת Booking Holding Inc. (נאסד"ק: BKNG), Booking.com מעסיקה כיום יותר מ-17,000 עובדים ב-198 משרדים ב-70 מדינות ברחבי העולם.
במשימתה לסייע לאנשים לחוות את העולם, חברת Booking.com משקיעה בטכנולוגיות דיגיטליות שמסייעות בנטרול קשיים הכרוכים בתכנון נסיעות. ב-Booking.com אנו מחברים בין מטיילים למבחר הגדול ביותר של מקומות לינה נהדרים, כולל הכול, החל מדירות, בתי נופש ואירוח B&B בניהול משפחתי ועד לאתרי נופש ברמת 5 כוכבים יוקרתיים, בתי עץ ואפילו איגלואים. אתר Booking.com והאפליקציות בנייד קיימים ב-43 שפות ומציעים יותר מ-27 מיליון מקומות אירוח על כל גווניהם הפרושים על פני יותר מ-130,000 יעדים ב-227 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם.
מדי יום, מוזמנים יותר מ- 1.5 מיליון לינות בחדרים באמצעות הפלטפורמה שלנו, כך שלא משנה אם נוסעים למטרות פנאי או עסקים, לקוחות יכולים להזמין במהירות את מקום האירוח האידאלי עבורם עם Booking.com, ללא עמלות הזמנה ובגיבוי הבטחתנו להשוואת מחיר. באמצעות צוות חוויית הלקוח שלנו, לקוחות יכולים ליצור קשר 24/7 לקבלת סיוע ותמיכה ב-43 שפות, בכל שעה ביום ובלילה.
עקבו אחרינו ב-Twitter וב-Instagram, ולחצו לייק ב-Facebook.
לכל החדשות והמידע העדכני ביותר על Booking.com בישראל בקרו כאן.
*בתמונה: גיליאן טאנס, מנכ"לית ונשיאת Booking.Com עם הסטרטאפים שהגיעו לגמר
Tags: אחריות חברתית אסטרטגיה חדשנות טכנולוגיה סטרטאפים