
שרמן סול מונה ל- Chief Strategy Officer בקבוצת IdeoDigital, המתמחה בליווי חברות העוברות טרנספורמציה דיגיטלית. במסגרת תפקידו יהיה סול אחראי על פיתוח אסטרטגיה דיגיטלית העונה במדויק לצורכי הלקוחות והשאיפות שלהם, תוך ניצול היכולות הבלתי מוגבלות הגלומות בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית
פורסם 6.8.17 צילום: יח"צ
סול מביא עימו 25 שנה של חדשנות דיגיטלית, פיתוח מוצרים ומותגים בשוק הצריכה הדיגיטלי, בתחום ה- B2B והמובייל. לפני הצטרפותו ל- Ideo Digital שימש כסמנכ"ל שיווק בחברת Datomia, יסד חברה בשם TouchSpin Gaming ושימש כמנכ"ל שלה, הקים את חברת Spiral Solutions אשר היתה הראשונה ליצור קזינו במובייל, השקיע בסטארט אפים ושימש כמנטור שלהם.
"לשרמן יש את היכולת לפשט אתגרים עסקיים ולבנות אסטרטגיה דיגיטלית מגובשת, יצירתית וחדשנית המתאימה לצורכי הלקוח ומניבה לו הצלחה עסקית. הוא מביא איתו שילוב של יכולת ניהול, תשוקה וחזון לצד ניסיון עשיר, מגוון וייחודי בעולם הדיגיטל" אמר דן ליכטנפלד, מנכ"ל קבוצת IdeoDigital. "שרמן מצטרף לנבחרת החלומות שלנו – צוות מגוון של עובדים מן השורה הראשונה – במטרה להזניק את הקבוצה קדימה ולהעניק ללקוחות שלנו מעבר הדרגתי, תומך, יצירתי ומניב לעולם הדיגיטל."
סול הוא בוגר לימודי קולנוע באוניברסיטת ניו יורק.
IdeoDigital מתמחה בליווי חברות העוברות תהליך של טרנספורמציה דיגיטלית ובבניית מודלים עסקיים חדשים, מבוססי כלים דיגיטליים, לתועלת הלקוח. הקבוצה מספקת את כל טווח השירותים בעולם הדיגיטל, משלב בניית האסטרטגיה, דרך פיתוח, עיצוב, גיבוש חווית לקוח ובניית פתרונות טכנו-דיגיטליים ועד לשלבי היישום, המעקב, ניתוח התהליך ותחזוקה שוטפת.
IdeoDigital, הוקמה ב- 2009 ומעסיקה כ- 90 מומחי דיגיטל. לחברה מגוון רחב של לקוחות אנטרפרייז ו-SMB, המגיעים ממגוון מגזרים, ביניהם: בנק הפועלים, בנק דיסקונט, אינטל, אמדוקס, אורבוטק, ג'ונסון & ג'ונסון, מכבי שירותי בריאות ועוד. http://www.ideo-digital.com/
Tags: מנהיגות ניהול משאבי אנוש פיתוח אישי קריירה