
פג'ו סיטרואן מכניסה הדמיות לסוכנויות כדי לחסוך נדל"ן ולהציג טווח רחב של אפשרויות ודגמים
פורסם: 11.7.17 צילום: יח"צ
PSA משנה את חוויית הקניה באולמות תצוגת הרכב באמצעות כדי להתאים לדור הדיגיטל ולהתגבר על שטח נדל"ן יקר
- חווית מכירה חדשה משלבת את העולם הדיגיטלי עם העולם האמיתי, ומשנה את הדרך בה לקוחות רוכשים רכבים
- ביקור באולם התצוגה של PSA מאפשרת הגדרת תצורה ומפרט עבור רכבי פג'ו, סיטרואן ומותג היוקרה DS
- מודל סוכנות הרכב המסורתי נדרש לעבור טרנספורמציה כדי למשוך את דור הדיגיטל
דאסו סיסטמס מסייעת ל- PSA Retail, קבוצת הפצת הרכב של PSA, לשנות את חווית הרכישה של רכבים באמצעות חוויה דיגיטלית באולם התצוגה. החוויה החדשה הופכת את קבלת החלטת הרכישה לאישית ואינטראקטיבית.
PSA Retail משתמשת בפתרון הייעודי לתעשיית הרכב של דאסו סיסטמס, Virtual Garage, כדי ליצור פורמט קמעונאי המוסיף ויזואליזציה דיגיטלית לתהליך הקניה הפיזי באולם התצוגה. החוויה הדיגיטלית החדשה, בשם "Experience Store", מאפשרת להציג טווח רחב של רכבי של פג'ו, סיטרואן ו- DS בחלל של 150 מטר מרובע בלבד המוקדש לכל מותג. הרכבים מוצגים בפירוט גבוה וברמת הריאליזם הנדרשת כדי ליצור קשר רגשי עם הלקוח. הקונים יכולים להגדיר לבחירתם את מפרט הרכב שלהם בזמן אמת, לבחור מאפיינים שונים, להחליף את רקע התצוגה ולקבוע תנאי תאורה ואפקטים, כדי להתאים לעצמם את הפנים והחוץ של הרכב.
PSA Retail, מפיצת הרכב המובילה בצרפת, והשניה בגודלה באירופה, מתכננת לשכפל את הפורמט הקמעונאי החדש עם 30 Experience Stores ברחבי אירופה עד שנת 2020.
"סוכנויות רכב עומדות בפני האתגר להציג מספר הולך וגדל של אפשרויות ותוספות שנועדו לענות על דרישות דור הדיגיטל. האתגר גדול במיוחד בערים גדולות כגון פריז, ולעשות זאת בשטחי קמעונאות קטנים ויקרים", אמר אוליבייה סאפין, סגן נשיא תעשיית תחבורה וניידות, דאסו סיסטמס. "דמיינו אולם מכירות ללא מכונית פיזית, או בדיקה של מכונית ללא מגע. עולמות ה- 3DEXPERIENCE מקרבים את הלקוחות לרכב הבא שלהם, לעיתים אפילו יותר מאשר בעת שיטוט בסוכנות פיזית".
Tags: חדשנות טכנולוגיה מכירות מעבר לדיגיטל שיווק