
תעשיית ההייטק מעלה הילוך בתחום הגיוס! שת"פ בין הפלטפורמה הטכנולוגית למדיניות הגיוס הנדיבה של חברת סאנדיסק, המתגמלת ב-20,000 ש"ח כל עובד שמביא מועמד שנקלט בחברה- הביאו ל300 קורות חיים של מועמדים תוך שבוע וחצי
פורסם: 1.817 צילום, יח"צ;
השילוב בין הפלטפורמה הטכנולוגית לגיוס עובדים של הסטארטאפ הישראלי Workey למדיניות תגמול נדיבה של חברת סאנדיסק, במסגרת קמפיין גיוס ארצי, הביא לתוצאות מרשימות במיוחד – תוך שבוע וחצי התקבלו במשרדי סאנדיסק כ-300 קורות חיים של מועמדים שחלק נכבד מהם התאימו למשרות הפתוחות.
חברת סאנדיסק, ענקית זיכרונות הפלאש, שמחזיקה בשלושה מרכזי פיתוח, בתפן, כפר סבא ובעומר שבדרום, הייתה מהחברות הייטק הישראליות הראשונות להתנסות בפלטפורמה לחיפוש עבודה של Workey והראשונה בארץ שעלתה עם קמפיין גיוס גדול בשלושת אתרי החברה. המערכת מבוססת האלגוריתם, מאפשרת לעובדים להפנות את חבריהם למשרות בחברה, וממליצה לעובדים אילו חברים יכולים להתאים לכל משרה. המטרה היא להשתמש בקשרים החברתיים של העובדים, בעיקר בפלטפורמת הלינקדאין , שנחשבים למקור הטוב ביותר לגיוס. Workey התאימה את המערכת, כך שעובדי סאנדיסק יוכלו להמליץ על חברים רלוונטיים בקלות, בכמויות גדולות יותר ולאורך זמן.
המהלך נעשה במסגרת מדיניות ה״חבר מביא חבר״ בסאנדיסק, לפיה כל עובד שמביא מועמד שגם ייקלט בסאנדיסק, יהנה מבונוס של 20 אלף שקל (!). עובד שיגדיל לעשות ויגייס שלושה עובדים, יקבל חוץ מהכסף גם אייפד אייר על כל עובד שיביא.
״כחברה שמתגאה בחדשנות שלנו, אנו מיישמים תמיד פתרונות יצירתיים גם בתחומי הפיתוח בחברה, ובהחלט שמחים לאמץ חדשנות גם באופן גיוס העובדים", אומרת רונית רונן-קרפול, סמנכ"לית משאבי האנוש לישראל ואירופה ומשנה למנכ"ל סאנדיסק ישראל. ״הדלתות שלנו פתוחות ואני בטוחה שהאנשים הטובים ימצאו את דרכם אלינו".
השותף המייסד של Workey ומנהל השיווק של החברה דני שטיינברג אמר: "התוצאות המרשימות של המבצע מוכיחות שתחום גיוס העובדים עובר מהפיכה משמעותית, בדומה לקטגוריות נוספות ומשפיע באופן עמוק על אופן וכמות ההשקעה של חברות בתחום זה. מהלכים דומים חוסכים לחברות עשרות אם לא מאות אלפי שקלים ומשפרות באופן ניכר את ההליך.
Tags: גיוס עובדים טכנולוגיה מעבר לדיגיטל ניהול משאבי אנוש ניהול פרויקטים סטרטאפים פיננסים שיווק תרבות ארגונית