
אין תגובות
חכמת השירות היא בעיקר אנשים היודעים מהם הכללים והנהלים ומתי אפשר גם להתגמש, מתי צריך וחשוב להיות יצירתיים ומתי וכיצד כדאי אפילו ליטול סיכון
פורסם: 21.6.16 צילום: Shutterstock
- חכמת השירות היא יצירת אוירה ועשייה ממוקדת לקוח שתאחז בכולנו כאחוזי תזזית.
- חכמת השרות כרוכה בהרבה סבלנות ומסירות, הרבה חכמה, הרבה רצון והרבה תבונה.
- חכמת השירות פרושה, הידיעה הברורה ברמה הבכירה ביותר והאמונה שטיב השירות הנה אסטרטגיה שיווקית ולא סתם סיסמה .
- חכמת השירות היא הידיעה שהלקוח הוא סיבת קיומנו.
- חכמת השירות ללקוח משמעותה, הרצון להשקיעה בדברים שהינם חשובים לו.
- חכמת השירות היא אומנות.
- חכמת השירות היא מתן דוגמא אישית.
- חכמת השירות פרושה נטילת סיכון לעשיית דברים בדרך שונה ויצירתית.
- חכמת השירות היא תהליך מתמשך ולא פעולה או אפילו סדרת פעולות .
- חכמת השירות כפי שצריכה להתבטא ע"י נותני השרות פרושה : אנשים נחושים, בעלי ידע, בעלי הבנה ורגישות, בעלי יכולת לבצע דברים ו"לסגור עניין".
- חכמת השירות היא היכולת להשאיר את הלקוח נפעם.
- חכמת השירות פרושה לדעת לפעמים שהדרך שבה נעשים הדברים, חשובה מהדברים עצמם.
מעל כל אלה חכמת השירות ללקוח היא לדעת לשים גבולות ולשמור על כבודו של הספק מפני התעמרות של לקוח, בחזקת ספק המוחל על כבודו, כבודו מחול בעיני הבריות
הדברים אינם בשמיים, החכמה היא אסטרטגיה – השירות הוא מדיניות.
אלה אינם דברים מולדים, הם נלמדים וכמו שאמר החכם באדם ראשית חכמה קנה חכמה"
*יוסי פשר הוא מומחה בתהליכי תקשורת בינאישית יועץ ומדריך לאירגונים בארץ ובחו"ל http://www.pasher.co.il/
Tags: אסטרטגיה ניהול שירות לקוחות