
מינוי חדש בלייבפרסון- סמנכ"ל מוצרים בלייבפרסון ישראל, אבי קדמי מונה ל Head of Global Customer Success במטה לייבפרסון בניו יורק
פורסם: 19.6.16 צילום: יח"צ
אבי קדמי מונה לתפקיד Head of Global Customer Success במטה לייבפרסון (LivePerson) בניו יורק. קדמי הצטרף לליבפרסון, המובילה הגלובלית לפתרונות תקשורת דיגיטליים במובייל ובאונליין מסג׳ינג המאפשרים קשר ישיר ומשמעותי בין לקוחות וחברות, לפני 4 שנים כחלק מרכישת AMADESA, חברת אינטרנט אשר עמד בראשה. במהלך שנים אלה היה סמנכ"ל מוצרים (Head of Product) של החברה במרכז הפיתוח בישראל והוביל את פיתוח פלטפורמת LiveEngage המתקדמת.
בתפקידו החדש יוביל קדמי את ארגון ה- Customer Success הגלובלי, המונה 250 עובדים בכל העולם. האתגר המרכזי אותו לוקח קדמי על עצמו הוא העברת כלל לקוחות לייבפרסון למוצר החדש של החברה – LiveEngage. מוצר אשר את פיתוחו הוביל קדמי בשנים האחרונות. המוצר החדש כולל טכנולוגיה חדשנית אשר למספקת ללקוחות לייבפרסון חווייה דיגיטלית עשירה ואיכותית ולפיכך יתרון תחרותי בניהול השירות והמכירות אותו החברה מספקת.
לייבפרסון (LivePerson) החברה המובילה בעולם לפתרונות תקשורת דיגיטליים ומי שמניעה את השינוי והמעבר מערוץ התקשורת הקולי, לקשר דיגיטלי משמעותי בין לקוחות לחברות. לייבפרסון פיתחה את פלטפורמת LiveEngage המתקדמת המשרתת כיום למעלה מ- 18,000 לקוחות ברחבי העולם ובה מתנהלות למעלה מ-27 מיליון אינטראקציות עם גולשים בחודש בזמן אמת.
Tags: אסטרטגיה חדשנות טכנולוגיה סטרטאפים פיתוח אישי קריירה