
מכונות הדפוס הננוגרפיות הוזמנו בכל אחת מהיבשות, מבקרים מתארים את לנדא כמי שנמצאת "שנות אור קדימה"
פורסם: 15.5.16 צילום: ריי שרם
דיסלדורף, גרמניה (דרופה 2016) 14 ביוני, 2016 – גם הפעם עמדה לנדא במרכז הבמה בדרופה, כשקיבלה הזמנות למכונות הדפוס הננוגרפיות שלה בסכום העולה על 450 מיליון אירו
ציבור מבקרים המוערך בכ-200,000 איש הגיע בהמוניו לביתן לנדא כדי לצפות מדי יום באחת מ-20 המצגות החיות של החברה. התלהבות המבקרים הפכה עד מהרה למאות פגישות עם לקוחות, עם הזמנות למכונות הדפוס שנלקחו בכל האזורים הגיאוגרפיים העיקריים, ובכלל זה במדינות אמריקה, אירופה ואסיה פסיפיק. חברת לנדא דיווחה גם על מספר עסקאות בהן נמכרו מספר מכונות לאותה החברה, ובכך הוכח אמון השוק בחברה ובמכונות הדפוס הננוגרפיות שלה.
"דרופה 2016 תיזכר כנקודת המפנה במעבר של התעשיה מדפוס מכאני לדפוס דיגיטלי. בעבר, חברות הדפוס הדיגיטיליות ניסו לשכנע את השוק שדיגיטלי הוא שם המשחק והמכירה דרשה "דחיפה" מצד החברות המספקות ציוד הדפסה, אומר בני לנדא, יו"ר. "כעת, לראשונה המצב התהפך. קיים צורך עז מהשוק, שאותו מניעים לקוחות ובעלי מותגים, הזקוקים לפתרונות דפוס דיגיטלי. נראה שמובילי השוק – בתחום האריזות ובדפוס המסחרי – הגיעו למסקנה שהם פשוט חייבים ללכת על פתרון דיגיטלי".
"בעבור Landa Digital Printing, התעוררות זו של השוק היתה מתגמלת במיוחד, כפי שמשתקף במספר ההזמנות הרב שקבלנו בדרופה. לקוחות אומרים לנו שאף חברה לא התקרבה אלינו באיכות, מהירות, מגוון מצעי ההדפסה ועלות ההדפסה, כאשר כל אלה יוצרים יחדיו ערך מוסף ענק לפתרון שלנו".
במצגת המרשימה של לנדא “Nano. The Power of Small” אליה אזלו המקומות ימים לפני כל מופע, צפה קהל של כ- 40,000 איש.
בין המופעים, התקיימו הדגמות חיות של מכונות הדפוס של החברה בכל רחבי ביתן לנדא, כאשר לקוחות עומדים בתור כדי לקבל דוגמאות בתום כל הדגמה. כל הדגמות ההדפסה הוקרנו על גבי מסכי וידאו גדולים, בעוד מאות אנשים גודשים את הביתן וצופים בהן. לקוחות נלהבים תארו את ההדגמות החיות כ"מדהימות", כ"משנות את כללי המשחק" והצביעו על לנדא כמי ש"מקדימה את האחרים בשנות אור".
אבני הדרך העיקריות של לנדא בדרופה 2016 כוללות:
- הודעות על לקוחות Beta בארצות הברית ואירופה
- הסכמים אסטרטגיים עם ענקיות הדפוס Quad/Graphics ו-Cimpress
- מכירות מרובות בכל אזור גיאוגרפי משמעותי
- קרוב ל-240 מצגות חיות של מכונות הדפוס הננוגרפי של לנדא, ה- S10, S10P וה – W10, והדגמת טכנולוגית הננו-מטאלוגרפיה של לנדא, פתרון המטאליזציה הידידותי לסביבה ובמחצית העלות הנוכחית.
- חלוקה של אלפי דוגמאות של הדפסות ננוגרפיות שהודפסו בתערוכה.
"הלקוחות עזבו את דרופה בהבנה שפתרון הננוגרפיה של לנדא משנה את כללי המשחק. זהו הפתרון הדיגיטלי היחיד לדפוס המיינסטרים ואיכותו, מהירותו, האפשרות להדפיס על כל מצע ומחיר ההדפסה התחרותי – אין להם מתחרה", אומר ישי אמיר, מנכ"ל לנדא. "זו הסיבה שחברות מכל העולם הזמינו כל כך הרבה מכונות דפוס של לנדא בקונפיגורציות השונות. בקיצור, היתה לנו דרופה מדהימה".
קבוצת לנדא, שבראשה בני לנדא, מייסד אינדיגו, כוללת ארבע יחידות: Landa Digital Printing שמכונות הדפוס הננוגרפיות שלה מגשרות על פני "פער הרווחיות" הקיים בתעשיית הדפוס, כשהיא משלבת את הגמישות של הדפוס הדיגיטלי עם היתרונות והמהירות של דפוס אופסט, ומפיקה ריצות קצרות עד בינוניות בעלות הנמוכה ביותר בתעשייה לדף בהדפסה דיגיטלית; לנדא לאבס, זרוע החדשנות של הקבוצה המפתחת ננוטכנולוגיה לשימוש באנרגיה חלופית, ציפויים תעשייתיים, קוסמטיקה, אריזות, הזנת תרופות ותחומים אחרים; לנדא ונצ'רס המשקיעה בחברות טכנולוגיות צעירות בישראל בעלות טכנולוגיות חדשניות; וקרן לנדא לשוויון הזדמנויות המסייעת לצעירים מעוטי יכולת לזכות בהשכלה גבוהה. בני לנדא ממשיך להוסיף פטנטים לפורטפוליו שלו המונה שמונה מאות פטנטים ברחבי העולם המספקים בסיס מוצק לקנין הרוחני של החברות שהקים.
למידע נוסף בקרו אותנו ב- www.landanano.com או ב- www.landanano.com/about-us/social
Tags: כנס מכירות שיווק תערוכות