
Trax, המספקת פלטפורמת זיהוי תמונות ייחודית לענף הקמעונאות, הופכת תמונות של מדפי החנויות לתובנות שעל פיהן ניתן לפעול
פורסם: 12.6.16 צילום: יח"צ
חברת Trax Image Recognition)Trax) הישראלית-סינגפורית, מובילה עולמית בתחום זיהוי תמונה בענף הקמעונאות, גייסה 40 מיליון דולר בסבב גיוס הון שלישי מבעלי מניות קיימים. הגיוס נועד לתמוך בצמיחה הגלובלית, בפיתוח מוצרים חדשים ובחדשנות הטכנולוגית של החברה.
הטכנולוגיה של Trax סוקרת מדי חודש למעלה מ-8 מיליון תמונות (עם יותר ממיליון ביקורים בחנויות) ברמת דיוק נתונים גבוהה מאוד, ועל ידי כך מספקת מודיעין עסקי בזמן אמת, תובנות והמלצות לקמעונאי מוצרי צריכה ביותר מ-40 מדינות.
Trax תשתמש בהון שגויס בסבב ההשקעה הנוכחי שלה, שהוא הגדול ביותר נכון להיום, על מנת להרחיב את פעילויותיה הגלובליות, בדגש על צפון אמריקה, ולפיתוח קו מוצרים חדש לקמעונאים מהשורה הראשונה.
"אנו נרגשים מאוד להרחיב את נוכחותנו בצפון אמריקה ולשתף פעולה עם קמעונאים בארה"ב. נוכחנו לדעת כי השוק נלהב ביותר ומשתוקק למנף את טכנולוגיית ה- Machine Learning המתקדמת שלנו ופתרונות מדע נתונים (Data Science) לענף הקמעונאות", אמר דרור פלדהיים, מייסד-משותף ומנהל מסחרי ראשי (CCO) ב-Trax. " קמעונאים הופכים את הנתונים והתובנות שלנו למודיעין עסקי נרחב ולחיזוי מגמות מדויק מאוד, אשר שופכים אור על דרכים חדשות לשיפור חוויות לקוחותיהם בחנויות".
"עם יותר מ-220 עובדים ברחבי העולם, מתוכם 130 המועסקים במרכז הפיתוח ומרכז המצוינות לראיית מחשב בתל אביב, Trax מהווה חלק משמעותי בסצנת ההיי-טק המשגשגת של ישראל", אומר יואל בר-אל, מייסד-משותף ומנכ"ל Trax. "היינו החלוצים בפיתוח פלטפורמת למידה עמוקה (Deep learning) קניינית, אשר מהווה צורה של בינה מלאכותית, שנועדה להעצים את התהליך שלנו לזיהוי תמונה".
בר-אל הוסיף כי, "Trax מחויבת לחדשנות מתמדת, על מנת שנוכל לענות תמיד לצרכים של בסיס לקוחותינו הגלובליים הגדל. סבב גיוס זה יאפשר לנו לקדם את הטכנולוגיה ואת הפתרונות והשירותים שלנו, כך שבסופו של דבר לקוחותינו יוכלו לקבל החלטות עסקיות טובות יותר, ולהגדיל משמעותית את היקף מכירותיהם ואת נתח השוק שלהם".
Trax היא המובילה העולמית בזיהוי תמונות עבור ענף הקמעונאות. Trax מספקת פתרונות ושירותי נתוני שוק ליצרנים וקמעונאים מהשורה הראשונה ברחבי העולם, באמצעות מינוף פלטפורמת זיהוי התמונה המובילה של החברה. בעזרת Trax, לקוחות יכולים לשלוט בקלות על פערי ביצועים, לזהות הזדמנויות בקטגוריות מוצר שונות, ולהגדיל מידית הכנסות בכל נקודות המכירה.
מטה החברה שוכן בסינגפור, עם משרדים ברחבי דרום מזרח אסיה, אירופה, המזרח-התיכון, צפון-אמריקה ודרום-אמריקה. מותגים גלובליים כמו Coca-Cola, AB InBev, Heineken, Nestle ו- Henkel, משתמשים בטכנולוגיה הייחודית של Trax ברחבי העולם, כדי לנהל טוב יותר את ביצועיהם בחנויות ולהגדיל הכנסות על המדף. Trax שהוקמה ב-2010, גייסה עד כה כ- 78 מיליון דולר מבעלי-מניות קיימים.
כדי לדעת יותר, בקרו ב- www.traxretail.com