
גלית מסורי מונתה למנהלת פעילות המדיה והסחר ואבשה שילין מונה למנהל פעילות המותגים
פורסם: 5.5.15 צילום: יח"צ
חברת הפרסום הדיגיטלי moblin, חלוצת תחום הפרסום הסלולרי, ממשיכה את מגמת הגידול שהפגינה בשנתיים האחרונות. החברה הפעילה עם המותגים הגדולים במשק בכל הקשור לאסטרטגיה דיגיטלית, ניהול נכסים סלולרים ומדיה דיגיטלית, גייסה שני שחקני חיזוק המוכרים היטב בתעשייה הפרסום המקומית: גלית מסורי, תשמש כמנהלת פעילות המדיה והסחר עבור הלקוחות בשוק הישראלי ואבשה שילין, מונה למנהל פעילות המותגים בשוק הישראלי. בין לקוחות החברה נמצאים כיום קבוצת שטראוס, עלית, החברה המרכזית למשקאות, סופר-פארם, סלקום, כלמוביל, רכבת ישראל, חוגלה קימברלי, יילו, מיקרוסופט ואחרים.
מסורי (44) כיהנה עד לא מכבר כסמנכ"לית הדיגיטל בחברת המדיה TMF. לפני כן עבדה בנענע 10 וב-MSN. למסורי תואר ראשון בניהול מהאוניברסיטה הפתוחה, ותואר הנדסה ואדריכלות ממכללת תל אביב. שילין (47), שימש בשנים האחרונות במגוון תפקידי ניהול בענף הפרסום, בינהם מנכ"ל מגזרים, משנה למנכ"ל באומן בר ריבנאי ומנכל הפעילות של באומן בר ריבנאי במזרח אירופה. בשנתיים האחרונות ניהל שילין חברת תוכנה לשוק האופנה הבינלאומי ובנה את מערך ההפצה שלה. לשילין תואר שני במנהל עסקים ממכללת קרית אונו.
Tags:
מיתוג
מעבר לדיגיטל
פרסום
שיווק