היקף הפרוייקט צפוי לעמוד על כמיליון ₪
פורסם: 27.10.16 צילום, יח"צ;
חטיבת מערכות עסקיות של מטריקס זכתה בפרוייקט רחב היקף ליישום והטמעת מערכת ה- ERP תפנית בחברת פמה מימון, העוסקת בתחום המימון לרכב. במסגרת הפרוייקט תיישם מטריקס מודול פיננסי, מודול מימון ומודול ניהול קשרי לקוחות (CRM).
המערכת צפויה לנהל באופן ממוחשב ונוח את כלל התהליכים המרכזיים בארגון, החל בניהול ובקרה אחר כלל התהליכים הפיננסים, דרך תהליכי בקשת ההלוואה ואישור המימון ועד הקשר עם הלקוחות. במערכת שולבו תהליכי עבודה מוסדרים (Workflow) בעת נטילת הלוואה, משלב בקשת ההלוואה, בדיקת הבקשה והמבקש, אישור ועד מתן ההלוואה בפועל. מערכת ה- CRM מאפשרת ניהול קשר עם לקוחות פמה, ובכלל זה מעקב וליווי הלקוח בכל שלב משלבי ההלוואה כולל איתור הזדמנויות עסקיות של לקוחות שלקחו הלוואה בעבר.
המערכת תשמש עשרות משתמשים בנציגויות של פמה ברחבי הארץ. היקף הפרוייקט צפוי לעמוד על כמיליון ₪.
פמה מימון עוסקת מזה 25 שנה במתן הלוואות למימון רכב במהלכן העמידה למעלה מ- 120,000 הלוואות לרכישת רכב לחברה למעלה מ- 4 מרכזי עסקים גדולים בתל אביב, חיפה, ירושלים ובאר שבע ונציגות בכ- 400 סוכנויות רכב ברחבי הארץ.
לדברי ערן גולן מנכ"ל חברת פמה מימון, "מערכת תפנית צפויה לשדרג את כלל התהליכים בארגון בהיבט הפיננסי, תהליכי לקיחת הלוואות והקשר עם הלקוחות. עם תפנית נוכל להיות יעילים יותר ולספק שירות טוב ואישי יותר ללקוחותינו. ה- Workflow יאפשר לנו להגדיר מראש תהליכים מוגדרים עם קריטריונים ברורים בכל שלבי נטילת המימון".
גולן הוסיף: "בחרנו בתפנית בשל העושר הפונצקציונלי של המערכת, התאמת המודולים לצרכינו, הניסיון של מטריקס עם לקוחות דומים והעובדה שצוות הפיתוח של חטיבת מערכות עסקיות נמצא קרוב ויכול לפתח את המודולים והתהליכים במערכת לפי הצרכים שלנו".
לדברי אלי ירקוני, מנהל מכירות ופיתוח עסקי בחטיבת מערכות עסקיות במטריקס: "תפנית צפוייה לספק מענה נרחב לצרכים העסקיים ושירות לקוחותיה של פמה באמצעות מגוון מודולים ייעודיים, החל במודול הפיננסי, דרך מודול המימון הכולל מרכיב Workflow, המאפשר לנציגי הלקוחות לבצע תהליך מאורגן ומובנה למתן הלוואה ועד מודול CRM המאפשר לעקוב אחר הלווה בכל שלבי ההלוואה ולאתר הזדמנויות עסקיות נוספות".
"תפנית היא פלטפורמת ERP ו- CRM הפועלת במאות ארגונים בישראל", הוסיף ירקוני. גירסה 7 של המערכת שמה דגש על פתיחות המערכת לעולם המובייל והרשתות החברתיות וכוללת ממשק מתקדם, המאפשר חיפוש נוח והצגה אוטומטית של מידע חשוב למשתמש".
מטריקס, המעסיקה כ- 7,750 מקצועני ,IT מדורגת על ידי חברות המחקר כמובילה את ענף שירותי ה- IT בישראל מזה למעלה מעשור. מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2015 הגיע לכ- 2.3 מיליארד ש"ח.
מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, בפיתוח ויישום טכנולוגיות חדשניות בסביבת אינטרנט ומובייל כמו גם מערכות לגאסי, ייצוג פתרונות ומוצרי תוכנה, פתרונות תשתית מקומיים ופתרונות ענן, שירותי מיקור חוץ ואוף-שור, בדיקות תוכנה, הדרכה והטמעה. עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מן המובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, הייטק, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. הייחודיות של מטריקס באה לידי ביטוי ביישום טכנולוגיות התומכות ומעצימות את הפעילות העסקית, ביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, וביכולת לצפות קדימה אל הטכנולוגיות המבוקשות של העתיד. למטריקס התמחות ייחודית בפתרונות למגזר הפיננסי וכיום כשליש מפעילות החברה הינה במגזר זה בישראל ובארה"ב בתחומים כגון: מערכות ליבה בנקאיות, פתרונות דיגיטל, CRM, ניהול סיכונים פיננסים, פתרונות סייבר, מניעת הונאות, BI ומחסני נתונים ועוד. לצד פעילותה העניפה עם חברות וארגונים קטנים ועד ארגונים גדולים, הקימה מטריקס זרוע עסקית ייחודית תחת השם 8300 המספקת סל של שירותים ופתרונות עבור חברות סטארט אפ והייטק במודלים המתאימים גם לחברות צעירות.
Tags: חדשנות טכנולוגיה מכירות ניהול ידע שיווק