ברייטקום (Brightcom), מובילה עולמית בענף הפרסום הדיגיטלי, המספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ע"י שימוש ביחידת פרסום של וידאו, דיספליי ומובייל עבור בעלי אתרים ברחבי העולם, הודיעה היום על מינויו של שגיא בן צדף לסמנכ"ל המוצרים והטכנולוגיות של החברה
פורסם: 26.2.17 צילום: יח"צ
בין האתגרים עימם יתמודד בן צדף בתפקידו: ביסוס מעמדה של ברייטקום (Brightcom)כמובילה טכנולוגית בשוק מתפתח ומשתנה והרחבת תיק המוצרים הפרוגרמטיים של החברה. כסמנכ״ל המוצרים והטכנולוגיות של החברה, בן צדף יהיה אחראי על החזון המוצרי של החברה ויוביל את גוף הטכנולוגיה שלה.
בן צדף, נשוי + 3, כיהן ב-3 השנים האחרונות כמנכ״ל ומייסד הסטארט-אפ קטץ׳ אפ, שעסק באיסוף והנגשה של תוכן רלוונטי ופופולרי מאתרי חדשות בזמן אמת. לפני כן, הקים את הסטארט-אפ הישראלי סרנדיפ מדיה, שפיתח שירות מוסיקה חברתי פופולרי, וכיהן כמנכ"ל. בעבר כיהן כדירקטור מוצר בחברת רדויז׳ן, במסגרת תפקידו היה אחראי על האפיון והחזון המוצרי של פתרונות הוידאו של החברה והוביל קבוצות פיתוח במספר חברות הייטק ישראליות. בן צדף הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב וסטטיסטיקה וחקר ביצועים (בהצטיינות) מאוניברסיטת תל-אביב ותואר ראשון בכלכלה וניהול (בהצטיינות).
גלי ארנון, מנכ"לית ברייטקום: "התוספת של בן צדף לצוות ההנהלה מהווה נקודת שיא במהלך רחב של הובלת שוק דרך השבחה בלתי פוסקת של פלטפורמת הפרסום הפרוגרמטי שלנו. הניסיון הייחודי שלו, הן כאיש מוצר והן כאיש טכנולוגיה, יאפשר לברייטקום להגשים את יעדי המוצר השאפתניים שלנו לשנת 2017 ולשמר את היתרון התחרותי שאנחנו מעניקים ללקוחותינו".
ברייטקום היא ענקית פרסום אונליין וחברת מדיה גלובלית הפרוסה בעשרה סניפים ברחבי העולם. עיקר הפעילות של החברה הוא בתחום הפרסום הפרוגרמטי שנשען על פלטפורמת ה Compass שפותחה ומופעלת ממרכז הפיתוח בהרצליה. יחידות הפרסום של החברה בווב ובמובייל פוגשות מאות מליוני משתמשים ברחבי העולם בכל יום. החברה מפעילה צוותי יועצים שנותנים מענה ותמיכה לבעלי האתרים ועוזרת להם למקסם רווח מהנכסים שלהם. בנוסף, לחברה נכסי מדיה בלעדיים משלה הכוללים ערוצי מדיה בארה"ב ובאמריקה הלטינית.
Tags: חדשנות טכנולוגיה פיתוח אישי קריירה שיווק