חברת הדגיטל GO, בבעלותם של אדיר רגב וגלעד נחום, השלימה בחצי השנה האחרונה סבב גיוס טאלנטים, כשצירפה לשורותיה חמישה עובדים בתחומים שונים ממשרדי הפרסום הגדולים
פורסם: 21.2.16 צילום: סיון פרג'
נמשכת מגמת נגיסת משרדי הדיגיטל במשרדי הפרסום המסורתיים, כשהפעם במוקד – גיוס טאלנטים. בין המינויים החדשים: מנהל קריאטיב, מנהלי לקוחות ומנהלי מדיה, ארט דירקטורית ותקציבאים. סבב המינויים כולל את אביחי ניזרי, בעבר ארט דירקטור וקופירייטר במשרדי הפרסום יהושע ושות' ו- LEAD, וכיום מנהל הקריאטיב ב- GO; גלית אהרונוביץ שניהלה את הלקוחות המרכזיים ואת המחלקה המסחרית ב- Medicom מקבוצת אדלר חומסקי וכיום מנהלת מסחרית ולקוחות אסטרטגיים ב- GO, דנה רוזן לשעבר Media Planner ב- Mediacom וכעת מנהלת קמפיינים במדיה פרוגרמטית; שגית בן עמי-מרסיאנו, שגוייסה לתפקיד מעצבת גרפית וארט דירקטורית לאחר שעבדה 5 שנים בתפקיד זה בקבוצת אדלר חומסקי; ושני סבח אשר בעבר עבדה במשרדים באומן וגליקמן סמסונוב ומונתה למנהלת לקוחות במשרד הפרסום הדיגיטלי.
אדיר רגב, מנכ"ל GO: "אנו שמחים על הצטרפותם של חמישה עובדים מהשורה הראשונה של ענף הפרסום. ההחלטה על הגיוס באה על רקע מגמת הצמיחה בפרסום בדיגיטל בתקופה האחרונה והמחסור בכח אדם מקצועי בתחום. הצוות החדש כולל עובדים בעלי ניסיון עשיר בניהול לקוחות ופרסום באופליין ובזכות היכולות הלימודיות והביצועיות הגבוהות שלהם אין לי ספק כי הם יהפכו במהרה למקצועני הדיגיטל של הדור החדש."
GO פועלת בשוק מאז 2006 והיא ממוקמת במתחם פולג נתניה. החברה מנהלת מעל 20 לקוחות בארץ ובחו"ל, בינהם: בזק, מלונות דן, שלמה סיקסט, טמבור, המסלול האקדמי המכללה למנהל, אבן קיסר, בנק לאומי ומכבי שירותי בריאות. המשרד מעסיק מעל 50 עובדים ומתמחה במתן שירותי ניהול פרסום מבוסס דאטה, בכללם: ניהול מערכות פרוגרמטיות, אנאליזה וניהול דאטה, ניהול תוכן חכם וקידום אתרים, תכנות וכתיבת סקריפטים, סטודיו קריאטיב וניהול לקוחות. כ- 30% מפעילות החברה מנוהל בצורה אוטומטית על מערכות מבוססות אלגוריתמים ומערכות פנימיות שפותחו ב- GO. בשנה האחרונה מרחיבה החברה את פעילותה בחו"ל, בעוד שבישראל היא מתמקדת במספר לקוחות מובילים.
Tags: חדשנות טכנולוגיה ניהול משאבי אנוש סטרטאפים קריירה