אין תגובות
את תצוגת האופנה במתחם התחנה בת"א ערכה חברת פיליפ מוריס לרגל השקת המראה החדש של המותג פרלמנט
פורסם: 8.2.15 צילום: רפי דלויה
לתצוגת האופנה שערכה חברת פיליפ מוריס בחמישי האחרון לרגל השקת המראה החדש של המותג פרלמנט הוזמנו 200 איש ובהם בעלי ברים ומסעדנים, אנשי עסקים ובלוגרים מובילים. במרכז האירוע, בהפקת ראובן כהן ובימוי של נמרוד פלד, עמד מסלול מעגלי בהשתתפות 15 דוגמניות, שהציגו ממיטב העיצובים של בוגרי שנקר מצטיינים.
נוכח באירוע גם המנכ"ל החדש של פיליפ מוריס בישראל, ארנדט ויפרט, ואת האירוע חתמה הופעתה של הזמרת אסתר רדא.
בתמונה למלעלה: מנכ"ל פיליפ מוריס בישראל, ארנדט ויפרט, עם שרון איילון (מנהלת הפיתוח העסקי של חברת מגמריה) ובעלה איש העסקים ארז אלוביץ'
Tags: מיתוג מכירות ניהול עסקי עסקים שיווק