Mappo מאפשרת לגלות ערים באמצעות היכרות עם תרבות, אמנות, ארכיטקטורה, היסטוריה, ספורט ומורשת, וצפויה להתרחב במהירות באמצעות חכמת ההמונים מאנשים שיתרמו תוכן ומידע אישי ובעודם מטיילים ברחבי העולם
פורסם 11.4.21 צילום: טלי נווה
בועז הרטל, המנהל של מרכז החדשנות של פורד בישראל ודדי צוקר מנכ"ל ומייסד אפליקציית חווית הנסיעה החדשנית נפגשו בסוף השבוע להשיק יחד את ההכרזה על שתוף פעולה עולמי בינהן.
פורד הופכת בכך ליצרנית הרכב הראשונה, שמציעה לנהגים בעלי רכב פורד בכל העולם את אפליקציית Mappo של דדי צוקר, המבטיחה ממש מעכשיו, חוויית נסיעה ייחודית ותרבותית לנהגים ולנוסעים.
"כל זה קרה אמצעות הנוכחות החזקה של מרכז החדשנות של פורד בישראל. "אנחנו עובדים עם חברות סטארטאפ ושותפים בקהילת הטכנולוגיה בישראל כדי להאיץ את הפיתוח שלנו בפורד על-ידי טכנולוגיה ישראלית פורצת דרך", אמר בועז הרטל, המנהל של מרכז החדשנות של פורד בישראל.
Mappo יכולה להיות לעזר רב במיוחד על רקע המגפה העולמית תקופה בה אנשים מחפשים הנאות קצרות או גיחות החוצה בכדי להנות תוך שהם שומרים על הנחיות הבריאות והבטיחות".
*בתמונה: דדי צוקר בועז הרטל
מגזין "סטטוס" מופק ע"י:
Tags: חדשנות ערים חכמות תרבות