
על מנת שעובדי החברה יוכלו ליצר engagement אמיתי עם הגורמים מולם הם עובדים (לקוחות, שותפים, ספקים), יש לדאוג לכך שכל המידע ימצא בידם כל העת, באופן שיאפשר ניידות מלאה ויצירת קשר ישיר ובלתי אמצעי עם לקוחות החברה
צילום:shutterstock פןרסם 5.11.14
Dreamforce 2014, סאן פרנסיסקו היום השלישי:
מיומן הוועידה של נורית ארגז שביט, סמנ"כל תפעול בחברת בלאט-לפידות, השותפה הגדולה של Salesforce בישראל
היום השלישי של ועידת Dreamforce הוקדש כולו להכרזות על חידושים בנושא העננים השונים של Salesforce, וכאלה מוגדרים כעת שישה: ענן המכירות (sales), ענן השירות (service), ענן השיווק (marketing), ענן הקהילות (communities), ענן אנאליטיקות המידע החדש (Wave analytics) וענן האפליקציות (Apps).
סיפרנו כבר בכתבה קודמת על החזון של Salesforce – Salesforce as a customer success platform. היום בהכרזות על החידושים השונים ראינו כיצד בא חזון זה לידי מימוש – כפלטפורמה אחודה המאפשרת זרימת מידע מלאה בין כל הפונקציות הארגוניות, בין אם מדובר בשיווק, במכירות או בשירות. אפליקציית מובייל ידידותיות מאפשרת לכל משתמש לבצע את עבודתו בקלות ובנוחות, ומבטיחה תקשורת עם הלקוח מכל מקום ובכל ערוץ שיבחר– ומעל הכול – כל הארגון כולו ממוקד בלקוח ובמסע שעובר הלקוח כאשר הוא בא במגע עם מוצרי ושירותי החברה.
על מנת שעובדי החברה יוכלו ליצר engagement אמיתי עם הגורמים מולם הם עובדים (לקוחות, שותפים, ספקים), יש לדאוג לכך שכל המידע ימצא בידם כל העת, באופן שיאפשר ניידות מלאה ויצירת קשר ישיר ובלתי אמצעי עם לקוחות החברה. כיוון שכך – הכרחי כי מידע זה ימצא בצורה זמינה במכשיר המובייל, במכשירי הטאבלט השונים ולא רק במשרדי החברה. על מנת להבטיח זאת – השיקה Salesforce פלטפורמה לפיתוח אפליקציות על גבי המובייל, המאפשרת לפתח אפליקציות אלו בקלות, בפשטות, במהירות הברק – Salesforce1 Lightning.
פלטפורמת Salesforce1 lightning מאפשרת הקמה מהירה ביותר של אפליקציות מובייל בעזרת סט כלים מוכן. סט הכלים כולל ספריית רכיבים מוכנים מראש לאפליקציית מובייל , BUILDER המאפשר בנייה מהירה כברק של האפליקציה בעזרת רכיבים מוכנים אלו, ויכולות מיידית לכלול את האפליקציה שפותחה בתוך Salesforce1. כמו כן, כוללת הפלטפורמה יכולות מובנות ליצירת חיבור בין אפליקציית המובייל שכבר קיימת בארגון לטובת לקוחותיו, לבין פתרון ה- Salesforce של הארגון. יכולות אלו מאפשרות לחברות המתמחות בהטמעת Salesforce כדוגמת בלאט לפידות, לעזור ללקוחותיהן למצות את המקסימום מפתרון ה- salesforce אותו הטמיעו.
Salesforce1 lightning מבטיחה שאפליקציית המובייל שפותחה תהיה זמינה הן על טלפונים ניידים, הן על טאבלטים ובהמשך גם על ה- desktop. בצורה זו הלקוח יכול ליהנות מממשק משתמש אחוד בכל דרך בה יבחר להשתמש במערכת.
עננות מנצחת
ענן האנאליטיקות Wave , מאפשר לבצע אנאליזה של כלל נתוני הארגון באופן מיידי ופשוט על מנת לאפשר קבלת מידע מלא בזמן אמת בדשבורדים דינאמיים לשם קבלת החלטות מושכלות (בין אם על ה- DESKTOP ובין אם במובייל). יתרה מכך, הוגדרה יכולת נוחה וקלה לייצר אובייקטים המכילים מידע ממערכות מידע חיצוניות (לדוגמה מערכות ה- ERP של הארגון) על מנת שניתן יהיה לכלול באנאליטיקות מידע מקיף ומלא על כל נתוני הארגון ללא קשר למערכותשבהן נשמרים נתונים אלו.
יופי וחווית משתמש
Salesforce הכריזה על Sales cloud 1 ועל Service cloud 1 שניהם ברוח אפליקציית מובייל. חידוש נוסף ומשמעותי הוא קונסולה חדשה ויפהפייה לנציגי השירות, המאפשרת לקבל על מסך אחד ידידותי ונוח את כל המידע הנדרש על מנת לספק ללקוח חווית שירות מושלמת. עוד הוכנסו שיפורים נפלאים בממשק המשתמש כגון יכולת להפוך הערות מפגישה למשימות לביצוע בהזזת אצבע על המסך.
שיפורים משמעותיים בפלטפורמה, אשר משפיעים ישירות על חווית המשתמש, כוללים יכולת מציאת כפולים אוטומטית – כאשר מעדכנים איש קשר או לקוח חדש –תתקבל התראה מיידית אם לקוח דומה כבר קיים. הפלטפורמה קיבלה חיזוק נוסף גם בנושאי גאוגרפיה, מיקום (geo) ועוד.
רוח החדשנות הקיפה אותנו ואת משתתפי הועידה ואנו נחשפים לעוד ועוד לקוחות גלובליים מכל קצוות הקשת העסקית אשר הקימו מערכות מדהימות על Salesforce או כאלו המנהלים את קהילת הלקוחות שלהם על ה- Community של Salesforce, ביניהם AT&T, Caterpillar, L'Oreal, Telstra Australia.
אין ספק שרוח החדשנות של Salesforce מציפה את העולם ואת כולנו, ותאפשר לנו בבלאט לפידות לתת ללקוחותינו הקיימים והחדשים אפשרות לעולם פתוח יותר, זורם יותר, עולם בו לקוחותינו הם המרכז.
עוד בסטטוס:
כשהילרי קלינטון פוגשת את ברונו מארס
אבולוציה לקראת רבולוציה בתפיסת הלקוח
Tags:
אסטרטגיה
חדשנות
טכנולוגיה
ניהול פרויקטים
סטרטאפים
שירות