
Dreamforce 2014, סאן פרנסיסקו: מיומן הוועידה של נורית ארגז שביט, סמנ"כל תפעול בחברת בלאט-לפידות, השותפה הגדולה של Salesforce בישראל
צילום: shuterstock פורסם: 30.10.14
השראה
במילה זאת ניתן לסכם את היום השני של ועידת Dreamforce , אשר החל בקריאה מכוונת להעלאת המודעות לחשיבות של תרומה לקהילה ופעילות התנדבותית והסתיים בהשקת פתרונות חדשניים אשר מעזים לפרוץ את הגבולות המוסכמים והידועים.
לא במקרה נבחרה הילארי קלינטון, הסנאטורית ושרת החוץ לשעבר, לפתוח את היום השני של הועידה. קלינטון נמנעה באופן מכוון מלהכריז על התמודדותה במרוץ לנשיאות – במקום זאת, היא בחרה להרחיב על הפעילות ההתנדבותית הענפה שהיא מובילה ברחבי ארה"ב, ברוח התרומה לקהילה אותה מקדם גם מנכ"ל ומייסד Salesforceמארק בניוף.
"מובילות ומנהיגות טכנולוגית מגדירה גם מנהיגות ומחויבות כלפי הקהילה" הדגיש מארק בניוף בדבריו, ולא מדובר רק בסיסמאות – Salesforce תרמה עד כה 680,000 שעות התנדבות של עובדיה. מעל ל- 23,000 מלכ"רים ברחבי העולם נהנים מרישיונות Salesforce בחינם לשם ניהול פעילותם.
גם בגישת הפיתוח של Salesforce ניתן להבחין בברור בהטמעתם של ערכים קהילתיים. בבסיס תפיסתה של החברה עומדת הבנת האחר, הבנת הלקוח ורווחתו – זהו הקו המוביל את האופן בו תופסת חברה יצירתית זו את עולם הטכנולוגיה, עתידו, והעתיד של כולנו בתוכו.
אבולוציה לקראת רבולוציה בתפיסת הלקוח
חברות נדרשות כיום להבין שהגבולות המסורתיים בין מכירות, שירות לקוחות ושיווק מיטשטשים. בעיני לקוחות מסוימים – הם למעשה כבר לא קיימים. באופן טבעי, לקוחות רוצים לחוות חווית לקוח אישית וטובה בכל אינטראקציה עם החברה, ללא קשר לגורם העומד מולם. Salesforce מעודדת את לקוחותיה להפוך לחברות הממוקדות בלקוחות הקצה שלהם, ודואגת להרחיב את Salesforce כפלטפורמה אשר תאפשר להם לבצע את השינוי הטכנולוגי והתפיסתי כאחד.
Salesforce as a Customer success Platform הוא השלב הבא באבולוציה של הפלטפורמה. הוא מציע מיקוד בהצלחת הלקוח, בשביעות רצון העובדים ובשביעות רצונם של בעלי עניין בקהילה המקיפה את החברה, וכמובן בהגדלת הערך העסקי של החברה.
הפלטפורמה הייחודית מאפשרת מעקב אחר "מסע הלקוח" בחברה, החל מאינטראקציות שיווקיות, דרך אינטראקציות סביב תהליך המכירה, וכלה באינטראקציה סביב קבלת שירות, קניות נוספות ועוד. פלטפורמת Salesforce מאפשרת לנהל "מסע לקוח" זה לאורך כל תהליכיו, תוך מתן כלים מתקדמים לכל הגופים בארגון ליצירת אינטראקציה טובה יותר, מעמיקה יותר, אישית יותר, עם לקוחות החברה.
אז איזה גל עלינו לתפוס?
לקוחות כיום מתקשרים דרך מיליוני מוצרים המקושרים לאינטרנט (טלפונים ניידים, רשתות חברתיות, מוצרים מקושרים כגון שעוני מדידת פרמטרים בגוף ועוד), ומייצרים מיליארדים של טרנזקציות מידע בערוצי התקשורת השונים. כל ארגון חייב לאסוף כמות אדירה זו של נתונים ולנתחם על מנת להעניק להם חוויה אישית, ייחודית ועמוקה, ועל מנת להגדיל את ביצועיו העסקיים. קיימים כיום בשוק לא מעט כלים המבצעים ניתוחים אלו, אולם אף אחד מהם אינו נגיש לאנשי הארגון בכל רגע נתון, בכל אינטרקציה עם הלקוח, ועל גבי המכשיר המשמש אותנו יותר מכל מכשיר אחר – מכשיר הטלפון הסלולארי.
על מנת לתת פיתרון לכך השיקה Salesforce השנה את Wave – ענן האנאליזה של המידע. Wave מאפשר לבצע אנאליזה של כלל נתוני הארגון על גבי המובייל, באופן מיידי ופשוט ביותר. אנאליזה זו מאפשרת לכל אחד מן העובדים בארגון לקבל בכל רגע נתון החלטות מושכלות, מבוססות נתונים, אשר תואמות את צרכי הלקוח היושב מולם.
אני מזמינה את כולנו להעיז ולתפוס גלים עם חברה מופלאה זו, אשר תורמת כל כך הרבה לקהילה, ואשר טבעה את החדשנות ואת ההעזה כדרך חיים.
עוד בסטטוס:
כשהילרי קלינטון פוגשת את ברונו מארס
Tags:
כנס
כנסים
מכירות
שיווק
שירות
שירות לקוחות