
עד היום גייסה החברה בסך הכל כ-235 מיליון דולר, והיא פועלת בלמעלה מ-50 ארצות ומעורבת עם יותר מ- 175 לקוחות
פורסם: 5.7.18 צילום: יח"צ
טראקס (Trax) הישראלית-סינגפורית, הספקית המובילה של פתרונות ראיית מחשב ואנליטיקה עבור תחום הקמעונאות, הודיעה היום כי היא השלימה את סבב ההשקעות הגדול ביותר שלה עד היום, עם גיוס של 125 מיליון דולר. את העסקה הובילה Boyu Capital, אחת מקרנות השקעות הון פרטי הגדולות ביותר בסין. DC Thomson, גוף מדיה מוביל מבריטניה, הצטרף גם כן לסבב ההשקעה. חלק מהעסקה תשמש לקניית מניות ממשקיעים מוקדמים בחברה.
טראקס שהמטה שלה שוכן בסינגפור, מחוללת מהפכה בתעשיית הקמעונאות על ידי אספקת מקור יחיד של אמת-מדף עבור יצרני מוצרי צריכה ארוזים (CPG) וקמעונאים. בין בעלי המניות של טראקס שהוקמה ב-2010: Warburg Pincus ו-Investec.
טראקס מספקת פתרונות למדידת ביצועים בחנויות, מדידות שוק ופתרונות מדע נתונים עבור מותגי CPG וקמעונאים, על ידי רתימת פלטפורמת ראיית המחשב המתקדמת שלה לעיבוד תמונות המצולמות בחנויות באמצעות מכשירים ניידים, כדי לספק בזמן אמת תובנות פרטניות ברמת מדף וברמת חנות.
בברית שנחתמה השנה שעברה עם Nielsen – חברת המידע והמדידות הגלובלית המובילה, השיקה טראקס אתShelf Intelligence Suite , כשהיא מציעה למותגים רמה ללא תקדים של תובנות מדף כדי למדוד באופן רציף ולשפר את אסטרטגיית המדף שלהם ואת ביצועיהם. בנוסף לעבודה עם חברות CPG מובילות ברחבי בעולם, טראקס מעורבת היום במספר פרויקטי פיילוט של טרנספורמציה דיגיטלית עם קמעונאים גלובליים, המיועדים לספק מעקב מדפים רציף עם מצלמות IoT (אינטרנט של דברים) אלחוטיות. טראקס אמרה כי היא תשתמש בכספי סבב גיוס אחרון זה כדי להרחיב תמיכה בהתרחבות גלובלית של החברה, ולהאיץ הטמעה של הפתרונות הקמעונאיים שלה בשוק הרחב. מוקד ההתרחבות יהיה בסין, שם כבר יצרה טראקס נוכחות שוק חזקה כשהיא משרתת מותגים גלובליים מובילים.
"אנחנו נרגשים מאוד מהצטרפות Boyu Capital כתומכך מרכזי של טראקס לצדWarburg Pincus , בעל המניות הגדול ביותר שלנו", אמר יואל בר-אל, מנכ"ל ומייסד-משותף של טראקס. לניסיון ולפתרונות שלהם ביחס לסדר הגודל ולקצב הטכנולוגיה הקמעונאית בסין, יהיה ערך שלא יתואר. הזרקת המימון מ-Boyu תאפשר לנו להאיץ חדשנות מתמשכת של הטכנולוגיות שלנו במרכז מצוינות ראיית המחשב שלנו בתל אביב, ולבדוק הקמת מרכז הנדסה נוסף בסין".
דרור פלדהיים, המנהל המסחרי הראשי ומייסד-משותף של טראקס, הוסיף, " אנו חוצים נקודת מפנה נוספת בצמיחה הגלובלית שלנו ובמסענו לקידום הטרנספורמציה הדיגיטלית של קמעונאות פיזית. אימוץ הפתרונות והשירותים שלנ מתקדם במהירות הברק בשווקי הליבה שלנו בארה"ב, אירופה, אסיה ואמריקה הלטינית. החבירה עם Boyu והגישה ממנה אנו נהנים לרשת הרחבה שלהם ולמומחיותם העמוקה, מוסיפות עוצמה אמיתית לקראת מימוש החזון שלנו".
ג'ואי צ'ן, המנהל הכללי שלBoyu Capital , הגיב: "ההשקעה בטראקס נובעת מהאמון שלנו בהצעת הערך המרשימה של פתרונות טכנולוגיה חדשים, שמאפשרים דיגיטליזציה של קמעונאות פיזית. התרשמנו מההכרה הנרחבת לה זוכים פתרונות ענן ממקור אחד של טראקס בקרב חברות CPG הגדולות ביותר וקמעונאים בעולם. כאשר תעשיית הקמעונאות בסין ממשיכה לחקור את ההתלכדות מבוססת הטכנולוגיה בין ה-Online ל- Offline , אנו מאמינים כי טראקס ממוצבת טוב ביותר כדי לסייע ללקוחות בסין לממש את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם".
*בתמונה: יואל בר-אל (משמאל) ודרור פלדהיים, מייסדי טראקס
Tags: אסטרטגיה חדשנות טכנולוגיה כלכלה מכירות סטרטאפים פיננסים שיווק