
לרגל יום המעשים הטובים שחל אתמול (15.3), חברות עסקיות יזמו שלל פעילויות קהילתיות שאפשרו לעובדים לפתוח את הלב
16.3.15 צילום: יח"צ
- רדיס לאבס (Radis Labs)
לרגל יום המעשים הטובים, עובדי חברת מסדי הנתונים המהירים בעולם רדיס לאבס (Redis Labs) ויפתח שולמן, יזם החברה בראשם, הגיעו למועדונית הילדים ברחוב ביאליק ברמת גן.
יפתח והצוות, הצבעו, ושפצו את המועדונית והגינה הצמודה לה, וכמו כן קיימו הפעלות לילדי המועדונית.
החברה מפתחת פלטפורמה המבוססת על הקוד הפתוח של רדיס, ומאפשרת את האלטרנטיבה הטובה ביותר לסביבה הדורשת זמני תגובה מינימליים תחת כל עומס וכל גודל מאגר נתונים.
רדיס לאבס מפתחת את Redis, בסיס הנתונים המהיר ביותר בעולם, המשמש כפתרון עבור סביבה שדורשת זמני תגובה מינימליים תחת כל עומס וכל גודל מאגר נתונים. הטכנולוגיה של החברה, עושה מהפכה עולמית בתחום בסיסי הנתנים. החברה מעסיקה כ- 90 עובדים במשרדיה הממוקמים בתל אביב ובסיליקון וואלי.
- אגאדיר –
ביום המעשים הטובים מאמצת אגאדיר את הוסטל "מקום אחר" בבאזל, מקלט קלט חירום לנוער בסיכון ומזמינה את הצעירים לארוחת צהריים בסניף הנמל .
איתן טרבלוס מנכל אגאדיר-"אגאדיר מבקשת להעניק לנוער הסיכון את האפשרות לנסות חוויות חדשות אותן לא חוו עד כה. אנו מרווים כי רגעי ההנאה הקטנים אותם יחוו אשר יסייעו להרחיקם מן היומיום, ולו לרגעים ספורים".
מנכ"ל בזק online איציק בן עזרא, הגיעה יחד עם צוות של 15 עובדים מחברת בזק אונליין לצביעה, עיצוב וסטיילינג של מעון נעמת (גולדה מאיר 44, שכ' הנרקיסים) בעיר. בעוד חלק מן הצוות משפץ, צובע ומחולל מהפך תדמיתי במעון, האחרים ארגנו לילדים מסיבת פורים עליזה עם מגוון משחקים, תחרויות ותחפושות מקוריות.
איציק בן אליעזר: חברת בזק אונליין קבעה את מטה החברה בקרית מלאכי מתוך כוונה לתרום לאיזור הדרום. ולכן ביום המעשים הטובים, אך טבעי לנו לתרום לעיר ולתושביה. אני שמח על האפשרות לסייע ולו במעט לילדי העיר".
- לייבפרסון (LivePerson)
לייבפרסון (LivePerson) יזמה מספר שיתופי פעולה עם גופים חברתיים ביום המעשים הטובים, שאפשרו לכל עובד לתרום באהבה על פי בחירתו. בפיאצה, הרחבה מתחת לבניין המשרדים של לייבפרסון ברעננה, הוצבו בשעות הצהריים, בין השעות 12:00-14:00, הדוכנים הבאים:
קוקיות – קונדטוריה חברתית: קונדיטוריה חברתית המנוהלת כולה על ידי בני נוער בעיר תל-אביב. הם מייצרים, אורזים ומוכרים עוגיות איכותיות מעשי ידיהם. קוקיות הוא מיזם משותף של "אכפת" – המחלקה לקידום ילדים ונוער בעיריית תל-אביב, שמטרתה טיפול והעצמה של בני נוער אשר נפלטו ממערכת החינוך הפורמלית, שילובם ביזמות עסקית יוצרת עבורם מסגרת מאתגר, המאפשרת עבודה מעשית תוך התנסות בלקיחת אחריות אישית וקבוצתית.
*העובדים יכלו לרכוש מוצרי מאפה בדוכן.
בית אקשטיין: בית אקשטיין הינו הארגון הגדול והמוביל בארץ את תחום מתן השירותים לאנשים עם צרכים מיוחדים. מזה 30 שנה בית אקשטיין מאפשר לאנשים עם צרכים מיוחדים לשפר את איכות חייהם ולממש את חלומותיהם. כיום, מספק הארגון שירותים לאנשים ממגוון אוכלוסיות כגון: לקויי למידה, לקויי הסתגלות, קשיים רגשיים, אנשים על הרצף האוטיסטי ובעלי מוגבלות שכלית התפתחותית.
*העובדים יכלו לרכוש מגוון מוצרים כגון שוקולדים, ברכות וכדו', שימכרו ע"י אנשים עם צרכים מיוחדים.
מיזם המלאכים : מלאכים הם אזרחים בעלי לב טוב וכוונות טובות אשר מוכנים לתרום מוצרים ישנים למען החברה והסביבה. מיזם המלאכים מופעל בהתנדבות מלאה וללא עובדים בשכר. עד כה אסף המיזם למעלה מ- 200,000 מכלי פיקדון, עשרות אלפי עטיפות חטיפים ומאות טלפונים סלולריים כתרומה לעמותות.
*העובדים תרומו מכשירים אלקטרונים שאין להם שימוש בהם או שאינם תקינים.
מיזמים חברתיים שהוצבו בתוך משרדי לייבפרסון
עגלת התרומות: העגלה מוקמה בקומה הראשונה של משרדי לייבפרסון, ובאמצעותה תרמו העובדים, במהלך כל השנה בגדים, צעצועים, ספרים, מצעים, נעליים וכו'.
*לרגל יום המעשים הטובים, תרומו העובדים תחפושות ואביזרים לפורים.
נייליט: מיזם עסקי חברתי לטיפוח הציפורניים, שהוקם במטרה לקדם עצמאות כלכלית של נערות וצעירות בסיכון המתקשות להשתלב במסגרות, והוא מחבר אותן לתחושת הצלחה והעצמה.
* עמדות מוקמו במשרדי החברה. העובדים יכלו לקבוע תור לטיפול דרך אתר נייליט ולהקיש קוד וסיסמא שניתנה להם ע"י לייבפרסון.
איחוד הצלה: ארגון המושתת על מתנדבים ומטרתו מתן מענה רפואי ראשוני להצלת חיים. כיום מונה הארגון כ- 3,000 חובשים, פרמדיקים ורופאים פעילים מדן ועד אילת, והוא מאושר כגוף מסייע רשמי בשעת חירום ע"י משרד הבריאות.
*העובדים יכלו להכיר את הארגון ולקבל הדרכה/טיפים בנושא "כלים בסיסיים להצלת חיים" באמצעות מפגש מיוחד שייערך במשרדי החברה ביום המעשים הטובים בשעה 11:00.
לייבפרסון (LivePerson) מציעה פלטפורמה המאפשרת לעסקים יצירת קשר יזום ומשמעותי בזמן אמת עם לקוחותיהם באמצעות צ'אט, קול ותוכן, בזמן הנכון ובערוץ הנכון, כולל: אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, ומכשירים ניידים. "התקשרות חכמה" זו מונעת על-ידי מיקוד התנהגותי בזמן אמת, המייצר קשר המבוסס על הבנה אמיתית של היעדים העסקיים וצרכי הלקוח.
Tags: אחריות חברתית אסטרטגיה ניהול משאבי אנוש תרבות ארגונית