
Veeam® Software, המפתחת פתרונות חדשניים המספקים זמינות לארגוני ה- Always-On Enterprise™, מכריזה על צמיחה של 31% בהכנסות מהזמנות, ברבעון השלישי של 2016, בהשוואה לאשתקד
פורסם: 8.11.16 צילום, יח"צ;
החברה דיווחה גם על צמיחה של 49% במכירת רשיונות חדשים לארגוני אנטרפרייז, בהשוואה לאשתקד. צמיחה התומכת בדרישה המואצת לפתרונות זמינות 24.7.365 בשעה שארגוני האנטרפרייז נמצאים בתהליך של טרנספורמציה דיגיטלית.
צמיחה ניכרת בהיקפי הדאטה והאפליקציות, לצד גידול במובייל ובמיחשוב ענן גורם לארגונים לעבור תהליך של שינוי, מארגונים שעושים שימוש בטכנולוגיות דיגיטל לארגונים דיגיטלים במהותם. IDC צופה כי תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית יותר מיכפילו את עצמם עד 2020.
"טרנספורמציה דיגיטלית היא לא רק טרנד, אלא שאלה של חיים ומוות, עבור ארגונים שמבקשים לשנות את חווית הלקוח ולהגיע לרמות חדשות של פרודוקטיביות ארגונית – נושאים אלה מושכים כרגע את מלוא תשומת הלב של המנמ"ר ושל מקבלי ההחלטות," אמר פיטר מקיי, נשיא וסמנכ"ל תפעול, Veeam. "אם מסתכלים על התוצאות הכספיות של Veeam לרבעון שלישי ב- 2016 רואים כי היא משחקת תפקיד מפתח בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגונים. ללא זמינות מידע של 24.7.365 כל היתרונות שארגונים צפויים להשיג בזכות המהפךהדיגיטלי ירדו לטמיון. לכן, ארגונים מאמצים היום במהירות רבה את פתרונות הזמינות שלנו ונוטשים טכנולוגיות לגאסי שאינן יכולות לתמוך בסביבת ה- Always-On."
"Veeam היא ספקית שנולדה לעידן הוירטואלי וככזאת עיצבה את הפתרונות שלה בעזרת 5 עקרונות מפתח," אמר רוי אילסלי, אנליסט ראשי ב- Ovum, חברת מחקר גלובלית מובילה. "ראשית, היכולת לשחזר מידע במהירות היא קריטית עבור משתמשי הקצה ו- Veeam תיכננה את הפתרון שלה כך שיאפשר שחזור של כל ה- VM, אייטמים בודדים ואפליקציות מתוך תמונת הגיבוי. שנית, שיחזור מידע מהיר הוא חסר תועלת אם המידע פגום. הפתרון של Veeam מבצע אימות של כל הנתונים המוגנים על מנת להבטיח שחזור מלא. שלישית, המעבדה הוירטואלית של Veeam מאפשרת לבצע בדיקות רגרסיה בסביבת ייצור משוכפלת ובכך מספקת הפחתת סיכונים וניהולם. רביעית, הפתרון Veeam Cloud Connect מספק יכולת מקיפה להגן על מידע ללא כל קשר למקום האיחסון של המידע בענן. לבסוף, אמינות היא קריטית למשתמש הקצה ו- Veeam מספקת אמינות דרך מניעת אובדן מידע ומתן פתרון מקיף לשמירה על המידע."
זרקור על תוצאות רבעון שלישי, 2016:
- צמיחה מרשימה בענן, עם הצמיחה בדרישה ל- DRaaS. צמיחה של 63% במספר המצטרפים לתוכניות הענן הייחודיות של החברה המיועדות לספקי ענן (VCSP). מספר החברים בתוכנית מגיע היום ל- 13,200 ספקי שירותי ענן ברחבי העולם, כאשר למעלה מ- 2,300 מהם מורשים לספק שירותים ל- Veeam Cloud Connect.
- מחויבות גדולה יותר מצד השותפות האסטרטגיות של Veeam. Veeam וסיסקו השיקו את Veeam Availability Solution for Cisco UCS, VMware שדרגה את Veeam לשותפה גלובלית בתוכנית השותפים שלה (TAP), ו- IBM העניקה לה שותפת אקוסיסטם של IBM Cloud.
- 216,500 לקוחות בעולם. Veeam סגרה עסקאות עם 11,500 לקוחות ברבעון השלישי של 2016, ושומרת על קצב גידול של 3,500 לקוחות בחודש. Veeam אף הכריזה על הזוכים בטיסת ה- ZERO-G Experience® עליה הכריזה לרגל חגיגות הלקוח ה- 200,000.
- 5 מיליון מכונות וירטואליות מוגנות על ידי פתרונות הזמינות של Veeam.
- 43,000 שותפים ברחבי העולם: המחויבות של Veeam לשותפים שלה ממשיכה למשוך מפיצים ומשווקים חדשים.
- רשיונות חדשים של Microsoft Hyper-V: צמיחה של 37% בהשוואה לאשתקד.
Veeamהכריזה לאחרונה על אירוע VeeamON 2017, אירוע זמינות המידע הגדול בעולם שיתקייים ב- 16 – 18 למאי, 2017, בניו אורלינס. הרשמו עכשיו. למידע נוסף בקרו ב- https://www.veeam.com/veeamon.
Veeam ® מכירה באתגרים הגלובליים החדשים, המחייבים את הלקוחות לתפקד כ- Always-On Business™ לרבות תפעול שוטף של 24/7/365 . על מנת להתמודד עם דרישה זו Veeam פרצה דרך לשוק חדש שדורש זמינות עבור ארגוני האנטרפרייז (Always-On Enterprise™).
בשונה מפתרונות גיבוי Legacy המספקים זמני התאוששות מאסון RTO), ™RTPO) של שעות או ימים, Veeam מספקת ללקוחותיה זמני התאוששות (RTPO™) של למטה מ- 15 דקות לכל היישומים והמידע. יכולות אלה מתאפשרות בזכות פתרון הוליסטי המספק התאוששות במהירות הבזק, ללא אובדן מידע וכולל הגנה מובטחת, מינוף של המידע ושקיפות מלא.
Veeam Availability Suite™ הכוללת את הפתרון Veeam Backup & Replication™ מציעה וירטואליזציה, שירותי אחסון וענן המאפשרים למרכז הנתונים המודרני לסייע לארגונים לחסוך זמן, לצמצם סיכונים ולהפחית בצורה דרמטית עלויות תפעוליות והוניות.
Veeam הוקמה ב-2006 וכיום יש לה למעלה מ- 43,000 שותפים מקצועיים ולמעלה מ- 216,500 לקוחות ברחבי העולם. מטה החברה העולמי של Veeam יושב בבאר שבשוויץ ולחברה סניפים נוספים ברחבי העולם.
הסניף הישראלי של Veeam, החולש גם על פעילות החברה ביון, קפריסין ומלטה, הוקם ב- 2012 והצליח לגייס, בפרק זמן קצר, למעלה מ- 1,000 לקוחות, בינהם: משרדי ממשלה, בנקים, בתי חולים, אוניברסיטאות, חברות טלקום, חברות הייטק ועוד. לאתר החדש בעברית, הקלק כאן.
*בצילום: פיטר מקיי, נשיא וסמנכ"ל תפעול, Veeam
Tags: חדשנות טכנולוגיה מעבר לדיגיטל סטרטאפים