
Uteam מקבוצת IdeDigital היא שותפת הזהב היחידה של Umbraco בישראל
פורסם: 12.6.17 צילום: יח"צ
בכנס השנתי של חברת Umbraco – Codegarden – שהתקיים בשבוע שעבר בדנמרק, הכריזה החברה, המספקת תשתית מובילה להקמת אתרי אינטרנט ואתרי מסחר אלקטרוני (CMS), על Uteam, מקבוצת IdeoDigital, כשותפת זהב.
Umbraco היא אחת ממערכות ה- CMS הווביות, המבוקשות ביותר בעולם עם למעלה מ- 400,000 אתרים. היא נמנית על חמש האפליקציות המבוקשות ביותר בעולם ועל אחת מעשר כלי הקוד הפתוח הפופולאריים ביותר. ל- Umbraco יש גם פתרון בענן, המתארח בשרתי מיקרוסופט Azure.
Uteam היא חברת הפיתוח היחידה בארץ הנהנית ממעמד של Gold Certified Partner של Umbraco. מעמד זה מקנה לה קשר ישיר עם מפתחי התשתית, ליווי צמוד מצד החברה והכרה ביכולותיה הגבוהות.
"הלקוחות בוחרים היום לעבור מ- Sharepoint ל- Umbraco, המבוססת גם היא על .Net, של מיקרוסופט" אומר, דרור שקד, מנכ"ל Uteam. "אנחנו זיהינו את הפלטפורמה הזאת כבר בשנת 2012 והיינו הראשונים להטמיעה בארץ, בקרב חברות וארגונים, ומאז הביקוש שלה עולה מחודש לחודש."
"מה שמייחד את פלטפורמת ה- CMS הזאת" מוסיף שקד, "הוא השילוב בין הצוות המקצועי והיוצא מן הכלל של Umbraco לבין קהילה מחויבת וידידותית, המונה יותר מ- 220,000 חברים. שילוב זה תורם ליצירת סביבה חדשנית ומגוונת המבטיחה פלטפורמת CMS בפסגת הטכנולוגיה, מקצועית, מאובטחת ורלוונטית."
לדברי דן ליכטנפלד, מנכ"ל קבוצת Ideo Digital: "אנו גאים מאד בהכרזה על Uteam כשתופת זהב ושמחים על ההכרה של Umbraco בעבודה האיכותית והמקצועית ש- Uteam מבצעת בישראל. ל- Uteam יש הוכחות בשטח, עם עשרות פרויקטים מובילים, ביניהם הקמה של אתרי מסחר אלקטרוני, קטלוגים, אתרי תדמית ותוכן, פורטלים ארגוניים ועוד, בקרב לקוחות כמו בנק ירושלים, ישרוטל, מרכז רפואי רמב"ם, דראגסטור, Paneco, Rapnet, Sacara, סולגאר, Archimedicx, נמרוד ועוד."
IdeoDigital מתמחה בליווי חברות העוברות תהליך של טרנספורמציה דיגיטלית ובבניית מודלים עסקיים חדשים, מבוססי כלים דיגיטליים, לתועלת הלקוח. הקבוצה מספקת את כל טווח השירותים בעולם הדיגיטל, משלב בניית האסטרטגיה, דרך פיתוח, עיצוב, גיבוש חווית לקוח ובניית פתרונות טכנו-דיגיטליים ועד לשלבי היישום, המעקב, ניתוח התהליך ותחזוקה שוטפת.
IdeoDigital, הוקמה ב- 2009 ומעסיקה כ- 90 מומחי דיגיטל. לחברה מגוון רחב של לקוחות אנטרפרייז ו-SMB, המגיעים ממגוון מגזרים, ביניהם: בנק הפועלים, בנק דיסקונט, אינטל, אמדוקס, אורבוטק, ג'ונסון & ג'ונסון, מכבי שירותי בריאות ועוד.
*בצילום מימין לשמאל: נילס הארטויג, המנכ"ל והמייסד של Umbraco, דן ליכטנפלד, מנכ"ל IdeoDigital, יאריק גולדוארג, CTO, של Uteam ואנדרס טרנס סורנסן, מנהל קהילה ושותפים, Umbraco
Tags: אסטרטגיה חדשנות טכנולוגיה סטרטאפים