
בכנס השנתי של STKI, שהתקיים בשבוע שעבר, העניקה חברת המחקר ל-ServiceNow תעודת הוקרה כספקית מובילה (Tier 1 Vendor) בשוק ה- ITSM
פורסם: 25.3.18 צילום: יח"צ
ServiceNow היא מובילה עולמית בתחום של אוטומציה חכמה של תהליכי עבודה ארגוניים. החברה פועלת בענן ומציעה תוכנה כשירות, המשנה את הדרך בה ארגונים עושים עסקים ומנהלים תהליכים שונים בארגון. החברה מציבה פלטפורמה יחידה לרוחב הארגון ועל גביה ניתן לפתח רצף של אינספור תהליכים ארגונים, שמרגע זה ואילך יתנהלו באופן אוטומטי. ServiceNow הוקמה בשנת 2004, היא מונה כ- 7,000 עובדים ומוכרת ליותר מ-6000 לקוחות ברחבי העולם.
הסניף הישראלי של ServiceNow אשר הוקם ע"י לימוד אפיק ב- 2013, מונה היום למעלה מ- 100 עובדים והוא אחד הסניפים הצומחים והמצליחים של החברה, עם למעלה מ- 60 לקוחות בישראל, המגיעים מכל המגזרים, ביניהם חברות כמו: טבע, פריגו, אמדוקס, נייס, אורבוטק, רדקום, הבנק הבינלאומי, בנק לאומי, בנק דיסקונט, רפאל, , תנובה, פרטנר, נטפים אלעל ועוד. ב- 2014, רכשה החברה את הסטארט אפ הישראלי Neebula, המפתח פתרונות מחשוב לענן, ובשנה החולפת רכשה החברה את הסטארט אפ SkyGiraffe אשר פיתח טכנולוגיה לשילוב פתרונות ITSM במובייל, וזו תשולב כבר בגירסה הקרובה של Service Now עליה תכריז החברה במאי הקרוב, במסגרת האירוע השנתי שלה בלאס ווגאס – Knowledge 2018.
"אנחנו גאים בבחירה של STKI" אמרה לימור אפיק, מנהלת אזורית, ServiceNow. "אחרי למעלה מ- 5 שנים של עבודה קשה ויסודית אנחנו מקבלים הכרה מחברת המחקר החשובה ביותר בישראל בעולמות ה- IT. זו מחמאה גדולה אבל גם מחויבות גדולה כלפי הלקוחות שלנו ואנחנו עומדים מאחורי התחייבות זו באופן מלא, עם שירות בלתי מתפשר, תמיכה מלאה בכל הרבדים והבאת ערך מוסף רציף ומשמעותי לארגון."
"כמי שמתרחבים לתחומים של Customer Service ו- HR ומאחורינו כבר כמה פרויקטים מוצלחים ביותר בתחומים אלה, אנו מקווים כי בשנה הבאה נזכה להכרה רשמית גם בתחומים אלה" הוסיפה אפיק.
ServiceNow היא מובילה עולמית בתחום של אוטומציה חכמה של תהליכי עבודה ארגוניים. החברה פועלת בענן ומציעה תוכנה כשירות, המשנה את הדרך בה ארגונים עושים עסקים ומנהלים תהליכים שונים בארגון. לקוחותיה מתרגמים את המשימות, הפעולות והתהליכים, המתבצעים במחלקות השונות, באופן יומיומי, לרצף פעולות אוטומטי הזורם באופן עצמאי, מתחילת התהליך ועד סופו, תוך ביטול הצורך במיילים או בגיליונות אלקטרונים.
החברה הוקמה בשנת 2004, היא מונה 4,800 עובדים ומוכרת ל- 5,200 לקוחות. הסניף הישראלי הוקם ב- 2013 והוא מונה היום למעלה מ- 100 עובדים. לחברה יש למעלה מ- 50 לקוחות בישראל, מכל המגזרים, ביניהם חברות כמו: טבע, פריגו, אמדוקס, נייס, אורבוטק, רדקום, הבנק הבינלאומי, בנק לאומי, בנק דיסקונט, רפאל, פרטנר, נטפים, תנובה, אלעל ועוד. לפרטים נוספים, בקרו ב- www.sericenow.com.
* בצילום למעלה: לימור אפיק, מנהלת אזורית, ServiceNow, גל ברוק מנהל רכש תוכנה, בנק לאומי, פאול יגר ואורי בן שמואל, מנהלי מכירות, ServiceNow
Tags: אסטרטגיה חדשנות טכנולוגיה מכירות מעבר לדיגיטל סטרטאפים