
עוד דורגה החברה כמובילת שוק בתחומי ה- CRM, ITSM ו- ITOM ; החברה רכשה את Appsee הישראלית, אשר פיתחה טכנולוגיה לניטור פעילות משתמשים באפליקציות
פורסם: 22.5.19
בכנס השנתי של STKI, שהתקיים לאחרונה, דורגה ServiceNow כחברת התוכנה המובילה (Top vendor software companies), וכמובילת שוק ב- 3 קטגוריות: CRM, ITSM ו- ITOM.
ServiceNow היא מובילה עולמית בתחום של אוטומציה חכמה של תהליכי עבודה ארגוניים. החברה פועלת בענן ומציעה תוכנה כשירות, המשנה את הדרך בה ארגונים עושים עסקים ומנהלים תהליכים שונים בארגון. החברה מציבה פלטפורמה יחידה לרוחב הארגון ועל גביה ניתן לפתח רצף של אינספור תהליכים ארגונים, שמרגע זה ואילך יתנהלו באופן אוטומטי. ServiceNow הוקמה בשנת 2004, היא מונה כ- 8,666 עובדים ומוכרת ל- 5,400 לקוחות אנטרפרייז ברחבי העולם, ולחברות רבות נוספות.
הסניף הישראלי של ServiceNow אשר הוקם ע"י לימוד אפיק ב- 2013, מונה היום למעלה מ- 100 עובדים והוא אחד הסניפים הצומחים והמצליחים של החברה, עם למעלה מ- 60 לקוחות בישראל, המגיעים מכל המגזרים, ביניהם חברות כמו: טבע, פריגו, אמדוקס, נייס, אורבוטק, רדקום, הבנק הבינלאומי, בנק לאומי, רפאל, תנובה, פרטנר, נטפים, אלעל ועוד. ב- 2014, רכשה החברה את הסטארט אפ הישראלי Neebula, המפתח פתרונות מחשוב לענן. בשלהי 2017 רכשה החברה סטארטאפ ישראלי נוסף – SkyGiraffe – והטכנולוגיה שלו שולבה בגירסה החדשה של הפלטפורמה, אשר הופצה לאחרונה ומקנה למשתמשים חווית גלישה במובייל שאין שניה לה בשוק. לפני כשבועיים רכשה החברה סטארט-אפ ישראל שלישי – Appsee – אשר פיתח טכנולוגיה לניטור פעילות משתמשים באפליקציות ואמור להשתלב בחטיבת המובייל של החברה.
"אנחנו גאים בבחירה של STKI" אמרה לימור אפיק, מנהלת אזורית, ServiceNow, "במיוחד לאור העובדה ש- STKI, המשקפת כידוע את הלך הרוח בשוק, אינה רואה בנו עוד רק פתרון ל- ITSM אלא פיתרון הוליסטי למתן שירות בתוך הארגון ומחוצה לו. לכן בחרה בנו החברה גם בקטגורית ה- CRM ובקטגוריית 'חברת התוכנה המובילה'."
"זו מחמאה גדולה עבורנו אך גם מחויבות גדולה כלפי הלקוחות שלנו ואנחנו עומדים מאחורי התחייבות זו באופן מלא, עם שירות בלתי מתפשר, תמיכה מלאה בכל הרבדים והבאת ערך מוסף רציף ומשמעותי לארגון."
"הכנסות החברה לשנת 2018 הסתכמו בכ- 2.6 מיליארד דולר ומראות על גידול של 36% בהשוואה לאשתקד" הוסיפה אפיק. עוד ב- 2019 דורגה ServiceNow כחברת על, בדירוג של לינקאדין, והגיעה למקום השלישי בדירוג 50 החברות שצפויות להראות צמיחה ארוכת טווח, של המגזין פורצ'ן.
ServiceNow היא מובילה עולמית בתחום של אוטומציה חכמה של תהליכי עבודה ארגוניים. החברה פועלת בענן ומציעה תוכנה כשירות, המשנה את הדרך בה ארגונים עושים עסקים ומנהלים תהליכים שונים בארגון. לקוחותיה מתרגמים את המשימות, הפעולות והתהליכים, המתבצעים במחלקות השונות, באופן יומיומי, לרצף פעולות אוטומטי הזורם באופן עצמאי, מתחילת התהליך ועד סופו, תוך ביטול הצורך במיילים או בגיליונות אלקטרונים.
החברה הוקמה בשנת 2004, היא מונה 8,666 עובדים ומוכרת ללמעלה מ- 6,000 לקוחות. הסניף הישראלי הוקם ב- 2013 והוא מונה היום למעלה מ- 100 עובדים. לחברה יש למעלה מ- 50 לקוחות בישראל, מכל המגזרים, ביניהם חברות כמו: טבע, פריגו, אמדוקס, נייס, אורבוטק, רדקום, הבנק הבינלאומי, בנק לאומי, בנק דיסקונט, רפאל, פרטנר, נטפים, תנובה, אלעל ועוד. לפרטים נוספים, בקרו ב- www.sericenow.com.
*בתמונות (מימין לשמאל): אורי בן שמואל, מנהל מכירות, לימור אפיק, מנהלת אזורית, רן גליק, יועץ פתרונות בכיר, קובי אהרון, מנהל טכני בכיר ונוגה שחר, מנהלת לקוחות
מגזין סטטוס מופק ע"י :

Tags: דיגיטל ניהול ידע סטארט-אפ ערים חכמות