
איך חברות יכולות להגן על עובדיהם הנמצאים בנסיעת עבודה, ונקלעים למשברים עולמיים, הפגנות הענק, מהומות או פגעי מזג אויר קיצוניים . וגם: כיצד החברות והעובדים יכולים לנהל במדויק ובקלות את הוצאות הנסיעה לחו"ל שאף אחד מהצדדים לא יפסיד פרוטה
פורסם: 20.11.19 צילום: יח"צ
בטיחותם של נוסעים עסקיים היא דאגה הולכת וגוברת בארגונים ולכן כלים חדשניים של SAP Concur יודעים להציב את בטיחות הנוסעים בראש סדר העדיפויות, ולפקח על סיכונים אפשריים בעיתות משבר וחוסר וודאות.
חבילת הבטיחות של המערכת החדשנית משתמשת בכלים כמו Concur Find שהם שירותי ניטור פעילים -המסייעים במהירות לאתר עובדים שעלולים להיות בסביבת אירוע, ולתקשר איתם כדי לקבוע אם הם זקוקים עזרה. גם Uber for Business הוא אחד השותפים הראשונים שהשתמשו באינטגרציה זו ובכך הנגישו את קואורדינטות הנוסעים העסקיים ל- Concur Find.
במהלך אירוע, היכולת לאתר את מיקומי העובדים חשובה למען הסיוע. גם TripLink אשר לה 6.9 מיליון משתמשים רשומים, 28 חברות תעופה, מלונות וספקי תחבורה, עוזרת להגן על עסקים ובתי עסק על-ידי מתן נגישות למידע אודות הנוסעים ועוזרת להבטיח את בטחונם האישי בעת נסיעתם.
גם אם ההזמנה בוצעה באופן פרטני, ולא דרך ממשקי הזמנת טיסות ונסיעות עסקיות, TripLink היא הממשק הנוח והבטוח ביותר למעקב. דו"ח של GBTA מצא כי בערך 15% מהטיסות ו-37% מהזמנות בתי המלון לצרכים עסקיים, מוזמנים בדרכים העוקפות את ממשקי הזמנת נסיעות העסקים המוכרים. לכן, שימוש בכלי זה מעניק עדכוני בטיחות של המעסיק על עובדיו שבדרכים, גם כאשר הזמנות הנסיעה מבוצעות באופן פרטני על-ידי העובד.
עוד שירות שזמין דרך המערכת הוא Concur Locate Messaging למכשיר הנייד, שמאפשר לעובדים לקבל הודעות ולהגיב למסרים ביטחוניים. בנוסף, האפליקציה גם שימושית לעובדים אשר מסיבות כאלו או אחרות זקוקים לשיתוף מיקומם למעסיקים שלהם.

https://news.sap.com/2018/08/sap-concur-business-traveler-safety/
ניהול הוצאות, נסיעות וחשבוניות הוא דבר שעל כל חברה לנהל
בין אם מדובר בנסיעות, הוצאות או חשבוניות של עובדים, חשוב שחברות יוכלו לנהל ולעבד הוצאות במועד. הסיבות העיקריות לניהול הוצאות, נסיעות וניהול חשבוניות לקויות הן טכנולוגיה מדור קודם וחוסר התאמה בין מחלקות ה- IT והפיננסים הכלים העדכניים של SAP Concur משלבים את שתי המחלקות ומסנכרנים הוצאות, נסיעות וחשבוניות עם כלים מבוססי ענן. כיון שהכל זמין במכשירים ניידים, הדבר מאפשר להפחית את תסכול של העובדים, הנגישות מעודדת אימוץ של הגשת הוצאות קלה, המעקב במקום אחד מאפשר בחירה אחראית של הוצאות ומעניקה יכולת לאתר הונאה. וכל זה מתורגם לכסף שנחסך.
SAP, חברת ענן שמופעלת באמצעות SAP HANA®, מובילה את השוק התוכנות ליישומים ארגוניים. SAP עוזרת לחברות בכל הגדלים ובכל תחומי התעשייה לפעול בצורה מיטבית: 77% מההכנסות מעסקאות בעולם עוברות במערכת SAP. למידת המכונה, האינטרנט של הדברים (IoT) וטכנולוגיות כלי האנליטיקה המתקדמים שלנו עוזררים להפוך את העסקים של הלקוחות לארגונים אינטליגנטיים. SAP מספקת לעובדים ולארגונים תובנה עסקית עמוקה ומטפחת שיתוף פעולה שעוזר להם להיות צעד אחד לפני המתחרים. אנו מפשטים את הטכנולוגיה עבור חברות, כך שיוכלו לצרוך את התוכנה שלנו בדרך הרצויה להן – בלי הפרעות. חבילת היישומים והשירותים שלנו (E2E) מאפשרת ליותר מ-413,000 לקוחות עסקיים ופרטיים להגיע לתפעול רווחי, להתאים את עצמם ללא הרף ולהתרחב באופן שיבטיח קיימות. הרשת הגלובלית של הלקוחות, השותפים, העובדים ומנהיגים מחשבתיים מאפשרת ל-SAP לעזור לעולם לפעול בתצורה טובה יותר ומשפרת את חייהם של העובדים.
בישראל – מרכז הפיתוח של SAP בישראל (רעננה ותל אביב) הוקם בשנת 1998 ומהווה חלק חשוב מרשת הפיתוח הגלובלית של SAP. המרכז מוביל את הפיתוח של SAP Cloud Platform עבור החברה ועובדיו מתמחים בלמידת מכונה ובניהול זהויות משתמשים. המרכז מזין את SAP בחדשנות באמצעות שותפויות אסטרטגיות, מעורבויות של אקוסיסטמה, רכישות של חברות סטארטאפ ויוזמות חדשנות פנימיות. קבוצות הפיתוח עובדות בשיתוף פעולה עם ה-Ecosystem הישראלי- החל מסטארטאפים מבטיחים ועד ל-Multinantionals הגדולים ביותר.
Tags: חדשנות סטארטאפ