
חברת NCR ממשיכה בביסוס מעמדה בשוק הישראלי ובחיזוק ועיבוי מערך השירות והתמיכה והודיעה על מינויה של חנה וקנין לתפקיד מנהלת פעילות השירותים המקצועיים (PS), הפיתוח והתמיכה
פורסם: 3.1.17 צילום, יח"צ;
במסגרת התפקיד, תהיה אחראית חנה וקנין על כל מערך הפיתוח, השרות והתמיכה ללקוחות החברה בישראל בדגש על השוק הקמעונאי, ובכלל זה מערך ניהול הפרויקטים, התמיכה, קידום ותחזוקת המוצרים הקיימים והטמעת אפליקציות חדשות במערכות הקיימות.
מנהל פעילות NCR ישראל, רפי ים, אמר: "NCR ישראל ממשיכה בביסוס מעמדה כמובילת שוק הקמעונאות ואנו בטוחים כי מינויה של חנה יתרום רבות לשיפור איכות השירותים והתוצרים.
בעברה היתה חנה וקנין מנהלת הדליברי והפרויקטים בווריפון, מנהלת הקמעונאות במערך ה-IT של דלק ומנהלת פרויקטים בריטליקס. חנה הינה בוגרת הטכניון, ובעלת תואר ראשון בהנדסת תוכנה.
NCR ישראל בע"מ הינה חברת חומרה ותוכנה המתמחה בפיתוח מערכות לרשתות קמעונאיות (סופרים, מרכולים, חנויות נוחות, תחנות דלק, בתי קפה, חנויות אופנה, וכדומה) החל מתוכנה וחומרה לקופות אלקטרוניות ועד לשירותים רב-ערוציים הכוללים פתרונות לקניות בשירות עצמי, לרבות, פתרונות מובייל, אתרי סחר וכו'.
מטה החברה נמצא ברעננה. NCR ישראל נמצאת בבעלות מלאה של תאגיד החומרה, התוכנה, הפתרונות והשירותים האמריקני, NCR Corporation, אשר רכשה את Retalix Ltd. ובכך הפכה אותה לחלק מחטיבת הקמעונאות שלה.
ממטה החברה ברעננה פועל גם אחד מרכזי המחקר והפיתוח העיקריים של NCR Corporation אשר ממנו יוצאים פתרונות תוכנה חדשניים רבים ללקוחות בכל רחבי העולם.
Tags: אסטרטגיה חדשנות טכנולוגיה ניהול ניהול ידע