
מיומן הוועידה של נורית ארגז שביט, סמנכ"ל תפעול בחברת בלאט-לפידות, השותפה הגדולה של Salesforce בישראל
צילום: shutterstock פורסם: 27.10.14
Dreamforce , הועידה השנתית של SaleForce, הנחשבת לועידת ההיי-טק הגדולה ביותר בעולם, החלה גם השנה בזרם של עשרות אלפי מקצועני ולקוחות Salesforce השוטפים את רחובות סן פרנסיסקו. ב- Dreamforce, את כולם ניתן לזהות בקלות – בעזרת תג זיהוי התכלת התלוי על צווארם, תרמיל Salesforce על גבם ופניהם אל הבניין שבו נערכת ההרצאה הבאה שלהם.
היום הראשון בוועידה התחיל בתצוגה מרשימה של נתוני ההצלחה המתמשכת של Salesforce , פתרון ה- CRM מספר אחת בעולם. החברה חצתה את קו החמישה מליארד דולר לשנה, ושמה פעמיה לעבר יעד של 20 מיליארד. אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים של החברה הוא ECOSYSTEM רחב של שותפים עסקיים מגוונים, שותפי ייעוץ והטמעה כדוגמת בלאט לפידות, שותפים המפתחים פתרונות משלמים למערכת Salesforce המכונים appexchange , RESELLERS וכד'. ההכנסה של Salesforce מפעילות שותפים בשנה האחרונה גדלה ב- 38%. מנוע צמיחה חשוב בתחום זה הוא התרחבות בשווקים צומחים, כדוגמת שוק EMEA אליו אנו בישראל משתייכים. בלאט לפידות, כשותף המוביל של Salesforce ב- EMEA עובדת בשיתוף פעולה מלא עם Salesforce על מנת להרחיב את הפריסה ולהביא את יתרונות הפלטפורמה לשוק המקומי.
לקוחותיה של Salesforce מבינים היום יותר מתמיד את היתרון האדיר שבשימוש באפליקציות משלימות (appexchange), הבנויות על פי סטנדרטים של Salesforce ומעניקות כמו Salesforce יתרונות של יציבות טכנולוגית, חדשנות ואבטחת מידע. מעל ל- 70% מלקוחות Salesforce משתמשים ב- appexchange אחת לפחות לשם העשרת פיתרון ה- Salesforce שלהם, מעל ל- 23% משתמשים ביותר מ- 5 אפליקציות שונות, חלקן אפליקציות מובייל המשלימות את Salesforce1 .
מנוע צמיחה מרכזי נוסף הוא הרחבת היכולות בתחום התעשיות השונות – פיננסים, ארגוני בריאות ועוד. Salesforce מקימה תשתית בפלטפורמה אשר תאפשר בניית פתרונות מלאים העונים על הצרכים המיוחדים של תעשיות אלו. היום לדוגמה שמענו הרצאות על האתגר שבפיתוח פתרונות העונים על דרישות רגולציה מחמירות, איך ניתן להשתמש ב- Salesforce על מנת לשפר תהליכים עסקיים בעולם הפיננסי ועוד.
ההכרזות הגדולות של השנה צפויות ב- KEYNOTE של המנכ"ל האגדי של Salesforce מארק בניוף, אשר יקבע את המוטו של Salesforce השנה: " Salesforce the customer success platform" – השימוש ב- Salesforce כפלטפורמה להצלחת הלקוח. אם בשנים קודמות דיברנו על Internet of customers ו- Become a customer company השנה Salesforce "מחברת" את כל היכולות לכדי פתרון המכוון בראש ובראשונה להצלחת הלקוח.
כמו כן התבצע ביום השני של הכנס השקה של הענן השישי בפלטפורמת Salesforce הנקרא Wave . Wave הינו ענן אנאליטיקות המותאם לצרכי מגוון המשתמשים ומאפשר לכל אחד מהם לבצע בקלות ניתוחי מידע, הסקת מסקנות וניתוח הצעדים הבאים. שותפים ראשיים ב- ECOSYSTEM של Salesforce כגון Deloitte Digital ו- Accenture יציגו כיצד ניתן להשתמש ב- Wave לצרכים עסקיים מגוונים, וכמו כן יוצגו כבר הטמעות של Wave בקרב לקוחות שהפעילות העסקית שלהם מונחית שימוש אינטנסיבי במידע.
ולסיכום היום הראשון ניתן היה לומר כי החברה , פעם נוספת, הצליחה לאסוף את קהל ה-IT הגדול בעולם לועידה השנתית שלה. ושוב הפתיעה עם נתוני מכירות מרשימים שאינם בנמצא בחברות אחרות . גם השנה החברה שמה את הלקוחות במרכז הבמה ופועלת על מנת לאפשר לטכנולוגיה המנצחת שלה להוביל את לקוחותיה להצלחה.

בתמונה מימין לשמאל:
• נורית ארגז שביט, סמנ"כל תפעול בחברת בלאט-לפידות
• רובין פישר –Regional Vice President – Commercial Sales EMEA ב- Salesforce .
• רונית ליניק, מנכ"לית בלאט לפידות.
• ד"ר יעל לפידות-רז, מנכ"לית משותפת בקבוצת בלאט לפידות.
• רונן ברקלאו, AVP ב- Salesforce.
עוד בסטטוס:
כשהילרי קלינטון פוגשת את ברונו מארס
Tags:
טכנולוגיה
כנסים
מכירות
סטרטאפים
שיווק