
כריס פופ, ServiceNow: "אנחנו מעבירים עשרות האקתונים בשנה, ברחבי העולם. ההאקתון בישראל היה אחד משלושת המובילים"
פורסם: 6.7.18 צילום: יח"צ
חברת ServiceNow מקיימת בשנתיים האחרונות אירועי האקתון, מרובי משתתפים, ברחבי העולם. הקיץ הגיעה תורה של ישראל ו- Dicomano Labs, מקבוצת One1, שותפת מפתח של ServiceNow בארץ, לקחה על עצמה להרים את האירוע.
ServiceNow ארחה את ההאקתון שהתקיים במשרדיה בפתח תקוה ובו השתתפו כ– 100 משתתפים, מקרב אנשי הפיתוח של Dicomano Labs, ומקרב לקוחות האנטרפרייז של ServiceNow בישראל.
בחבר השופטים ישבו לימור אפיק, מנהלת ServiceNow בישראל, ונציגי החברה מחו"ל, ביניהם. כריס פופ, סמנכ"ל חדשנות, ServiceNow, דיוויד גייטלי, מנהל חנות האפליקציות של ServiceNow ומארק אודורנל, מנהל ה- UI של ServiceNow.
"אני מעביר עשרות האקתונים בשנה ולאחרונה בכנס השנתי שלנו בלאס ווגאס, הובלתי האקתון עם 1,300 משתתפים, מחברי הקהילה שלנו" אמר כריס פופ, סמנכ"ל חדשנות, ServiceNow. "אני חייב לציין כי ההאקתון הזה בפתח תקווה הוא אחד משלושת המובילים בהם השתתפתי השנה."
גילי סהר, מנכ"ל Dicomano Labs והרוח החיה מאחורי ההאקתון אמר כי בעצמו הופתע מהדרך היעילה, הנעימה והזורמת בה ההאקתון התנהל, ויותר מזה מן הפריון והרעיונות הנהדרים שעלו. "במקום הראשון זכתה קבוצת אלעל עם פתרון למעקב אחר משימות קדם טיסה, במקום השני זכתה קבוצת טבע אשר הציעה פתרון שבא להתגבר על הפער שנוצר בנתונים המצטברים בין המועד בו לקוח פותח קריאה בפורטל ועד הרגע בו חוזר אליו התומך, ובמקום השלישי זכתה קבוצת בנק לאומי אשר פיתחה אפליקציה לתכנון סדר היום של הטכנאי בשטח בצורה דינאמית."
"ההתרגשות, השמחה והאפליקציות שיצאו ב-8 שעות גרמו לכל אנשי ServiceNow להתרשם ולהתרגש." סיכמה לימור אפיק, מנהלת ServiceNow את האירוע. "אין לנו ספק שנמשיך במסורת הנהדרת הזאת ונשמח עד מאד עם גילי סהר ו- Dicomano Labs ימשיכו להוביל אותה."
ServiceNow היא מובילה עולמית בתחום של אוטומציה חכמה של תהליכי עבודה ארגוניים. החברה פועלת בענן ומציעה תוכנה כשירות, המשנה את הדרך בה ארגונים עושים עסקים ומנהלים תהליכים שונים בארגון. לקוחותיה מתרגמים את המשימות, הפעולות והתהליכים, המתבצעים במחלקות השונות, באופן יומיומי, לרצף פעולות אוטומטי הזורם באופן עצמאי, מתחילת התהליך ועד סופו, תוך ביטול הצורך במיילים או בגיליונות אלקטרונים.
החברה הוקמה בשנת 2004, היא מונה 4,800 עובדים ומוכרת ל- 5,200 לקוחות. הסניף הישראלי הוקם ב- 2013 והוא מונה היום למעלה מ- 100 עובדים. לחברה יש למעלה מ- 50 לקוחות בישראל, מכל המגזרים, ביניהם חברות כמו: טבע, פריגו, אמדוקס, נייס, אורבוטק, רדקום, הבנק הבינלאומי, בנק לאומי, בנק דיסקונט, רפאל, פרטנר, נטפים, תנובה, אלעל ועוד.
Dicomano Labs אשר הוקמה ב- 2008 היא השותפה הראשונה והמובילה של ServiceNow, מאז שנת 2012. החברה מונה כ- 70 עובדים ומיישמת את פתרונות ServiseNow בקרב לקוחות כמו אלעל, אמדוקס, אדמה, בנק דיסקנט, פרטנר, פלייטיקה, זרטו, בנק פועלים, רפאל, נייס ועוד.
לפרטים נוספים, בקרו ב- www.sericenow.com.
*בתמונה(מימין לשמאל): מארק אודורנל, מנהל ה- UI של ServiceNow, גילי סהר, מנכ"ל Dicomano Labs, , לימור אפיק, מנהלת אזורית, ServiceNow, כריס פופ, סמנכ"ל חדשנות, ServiceNow ודיוויד גייטלי, מנהל חנות האפליקציות של ServiceNow,
Tags: חדשנות טכנולוגיה סטרטאפים שיווק