
הסטארטאפ החדש Sealed.ai פיתח פלטפורמה שמסייעת לארגונים לאכוף עבירות רגולציה בזמן אמת בעזרת בינה מלאכותית תוך זיהוי דפוסים בשיחה אשר כוללים תרמית שנעשית על ידי נציגים סוררים בין אם בזדון או ברשלנות
פורסם: 23.5.21 צילום: יח"צ
כמה פעמים מצאתם את עצמכם מרגישים אבודים מול נציגי שירות או לחלופין את הוריכם עם כמות מוצרים בלתי נגמרת שקיבלו "חינם" על ידי נציגי מכירות שלכאורה הערימו עליהם? ככל הנראה גם אם זה לא קרה במעגל המשפחתי שלכם – שמעתם על מכר, חבר או קולגה שנקלעו לסיטואציה הזו. בעקבות סטארט אפ ישראלי חדש בשם Sealed אשר פיתח טכנולוגית בינה מלאכותית לניתוח ושדרוג שיחות – נשאלת השאלה האם הטכנולוגיה הישראלית תשים סוף לעבירות הרגולציה וייתכן כי גם לתרמיות החוזרות והנשנות.
חברת Sealed ממקדת את פתרונותיה בעיקר לחברות מסחר און ליין וארגונים פיננסיים (B2B)
שבמהלך שגרת העבודה – אלו מנהלות שיחות שוטפות עם לקוחותיהן תחת רגולציה קפדנית – ומסייעת באכיפתן השוטפת. המערכת של Sealed מותאמת למעל 60 שפות והיא מקליטה את השיחות, מתמללת אותן, וכמו כן מזהה התראות בזמן אמת על בעיות קומפליינס. כל השיחות נשמרות בטכנולוגיית ענן ונתוניהן מנותחים בהתאם לבקשת כל חברה. החברה פיתחה תשתית תקשורת גמישה אשר מאפשרת חיבור בצורה לא פולשנית לכל פלטפורמת תקשורת – כגון: מרכזיות טלפוניות, שירותי שיחות ועידה, שירותי שיחות WEB וניטור מליוני דקות שיחה בחודש בזמן אמת תוך אימון מודלי הפעילות הפיננסית של החברה תוך זיהוי והתרעה על עבירות רגולציה.
אודי ניסימיאן, מנכ"ל Sealed מדגיש: "הקניין הרוחני של Sealed.ai כולל שלושה פטנטים שאושרו בארצות הברית ושני פטנטים שממתינים לאישור". לדבריו הפטנטים הם על הטכנולוגיה הבלעדית אשר פיתחה סילד לניהול שיחות VoIP רציפות ומאובטחות וכמו כן על אופן כריית הנתונים מתוך השיחות בזמן אמת. מודל החברה פועל כך כי כל לקוח אשר משתמש בפלטפורמה ייחודית זו אשר מבוססת על בינה מלאכותית לניתוח שיחה – משלם בהתאם לשימושיו.
ניסמיאן בהשכלתו עורך דין היה בין מקימי הרשות למשפט וטכנולוגיה, הרשות לאיסור הלבנת הון ורשות התקשוב מספר כי החברה הוקמה לצד היזם הטכנולוגי, עמית בוהנסקי לאחר שהטכנולוגיה הוצגה לו. אל שניהם הצטרף ה CTO אריק הלפרין שהביא איתו נסיון של עשרות שנים בבנית מערכות VoIP ובינה מלאכותית לשווק הישראלי והבינלאומי.
"הטכנולוגיה של סילד בשונה מהמתחרות מאפשרות חיבור לכל מרכזיה שהיא בצורה לא חודרנית ובאמצעות תוכנה חיבור כזה הינו חיבור "ענני" שמאפשר לנתח שיחות בזמן אמת ולהתריע או לאמן את נציגי המכירה בזמן אמת", מדגיש ניסמיאן, עוד מוסיף: "המערכת של סילד מנתחת שיחה וככזו לאחר אימון מתאים היא יכולה לזהות כל דפוס בשיחה שכולל תרמית שמעשית על ידי נציגים סוררים בין בזדון או ברשלנות. הרעיון כאן נובע מהצורך לפקח מבלי להקשות על העובדים או על הדרך וזו על מנת לאמץ ולתקן. הרי בסופו של יום כמו שחברות רבות מחויבות לשמור על ביטחון המידע כך גם העתיד יראה שעבירות הרגולציה בתחום יזדקקו להתערבות של פלטפורמת ניתוח ומעקב אחרי שיחות".
בכל שנה עולמות הטכנולוגיה מתפתחים נמרצות אך עדיין חברות רבות במגוון ענפים משתמשות במערכות טלפניות מיושנות בשביל להעניק מענה לקהל הלקוחות – ובסופו של יום התוצאה היא לעיתים נציגי שירות שמעניקים פתרונות לקויים בין אם זה ברמת ביטוח אשר לא מתאים ללקוח או מוצר שמגיע לבית הלקוח בעסקה מפוקפקת לכאורה – וכשיש פתרונות אשר מעניקים ביטחון לאלו ראוי כי זה יהיה פתח לבאות.
בצילום: אודי ניסימיאן, מנכ"ל Sealed
Will this Israeli technology put an end to regulatory breaches
Dan Peleg
The AI platform developed by new startup Sealed.ai helps enterprises enforce regulatory compliance in real-time based on the detection of fraudulent call patterns perpetrated intentionally or negligibly by salespersons
How often do you or your parents feel lost or helpless interacting with sales representatives or facing an endless stream of “free” goods delivered to the home by cunning agents? Chances are that even if it hadn’t happened to you or your loved ones, some friend or colleague had had this unpleasant experience. Help is on the way now with a new Israeli startup called Sealed, which developed artificial intelligence (AI) technology that analyses and enhance telephone interactions and may put an end to the regulatory breaches and the shoddy sales frauds perpetrated on unsuspecting consumers.
Sealed’s solutions primarily target online commerce and B2B companies that interact routinely with their customers on the phone and seek to ensure regulatory compliance with automated enforcement. Sealed’s system, which supports over 60 languages, records and transcribes the calls to provide real-time alerts on compliance issues. All calls are stored on the cloud and undergo analytics according to the customers’ requirements. Sealed’s proprietary, flexible communication infrastructure integrates seamlessly with any communication platform, including switchboards, conference calls, and web call services. It provides real-time monitoring of millions of call minutes every month, which it uses to train the selling models of financial services companies to enhance the detection and flagging of regulatory breaches.
Sealed’s CEO Udi Nessimyan says, “Sealed.ai’s intellectual property includes three registered US patents and two patents still pending approval.” He explains the patents are for the exclusive technology developed by Sealed for managing continuous, secured VoIP calls and for real-time mining of data out of these calls. The technology is licensed to the customers according to a metered model so customers pay only for what they use.
Before co-founding Sealed together with Amit Bohensky, who is the chairman of the company, Nessimyan, an attorney by training, helped establish the Justice Ministry’s Privacy Protection Authority, Israel Money Laundering Authority, and the Telecom Authority. He decided to co-found the company after Bohensky showed him the technology. The two were joined by Arik Halperin, who has decades of experience building VoIP and AI systems for the Israeli and global markets.
“Unlike competing solutions, Sealed’s technology integrates seamlessly with all switchboard types with cloud-based software. This model allows real-time call monitoring and use the findings to alert or train the salespersons in real times, He says. He adds, “Following analytics and training, the system can detect in the call any fraudulent pattern that the salesperson perpetrated intentionally or negligibly. The result is ongoing, non-invasive monitoring of regulatory compliance by the salesperson that facilitates the adoption of compliant call patterns. Companies using telephone interactions to sell need to understand they must ensure regulatory compliance in the same way that companies use technology to ensure compliance with privacy and information protection regulation.”
While technological development accelerates in many industries, many companies still use outdated telephone systems to interact with their customers. These interactions are often less than optimal because they provide consumers with the wrong service or result in goods being delivered to people’s homes in seemingly shoddy transactions. It is reassuring to know technology is now available to ensure this does not happen.
* Photo : Udi Nessimyan – Sealed’s CEO
מגזין "סטטוס" מופק ע"י:

Tags: סטארט-אפ רגולציה