
השותפה הרשמית בעולם התשלומים ל-FIFA, ניתחה את נתוני ההוצאות באצטדיוני מונדיאל 2018 מאז הפתיחה ועד למשחקי חצי הגמר ב-11 ביולי. מהנתונים עולה כי 50% מהרכישות התבצעו דרך Visa, באמצעות תשלומים ללא מגע, ובכללם בכרטיסי אשראי, פלאפונים ניידים או "חפיצים לבישים" למיניהם
פורסם: 23.7.18 צילום: יח"צ
מחזיקי כרטיס Visa הוציאו בממוצע כ-1,408 רובלים לרכישה (בערך 23 דולר) בתוך האצטדיונים במהלך התקופה.
ההוצאה הממוצעת לאדם
- קניות של מזכרות וכדומה בתוך האצטדיון (4,200 רובלים; בערך 68 דולר)
- קניות של מזון ומשקאות בתוך האצטדיון (800 רובלים; בערך 13 דולר)
במשחק הפתיחה בין המארחת רוסיה, לבין ערב-הסעודית באצטדיון Luzhniki, ווליום התשלומים היה הגבוה ביותר. האוהדים הוציאו 55 מיליון רובלים (900,000 אלף דולר) במשחק זה ככלל, מתוכם הרוסים היו אחראים על 69% מסך ההוצאות.
המוציאות הגדולות של המונדיאל
עשרת המדינות אשר אוהדיהם אחראים על סך ההוצאות הגבוה באמצעי התשלום של Visa באצטדיונים:
- רוסיה– 750 מיליון רובלים (12 מיליון דולר)
- ארה"ב– 188 מיליון רובלים (3 מיליון דולר)
- מקסיקו– 94 מיליון רובלים (1.5 מיליון דולר)
- סין– 67 מיליון רובלים (1.1 מיליון דולר)
- ארגנטינה– 41 מיליון רובלים (700,000 אלף דולר)
- פרו– 35 מיליון רובלים (560,000 אלף דולר)
- אנגליה– 34 מיליון רובלים (550,000 אלף דולר)
- ברזיל– 28 מיליון רובלים (500,000 אלף דולר)
- קולומביה– 26 מיליון רובלים (420,000 אלף דולר)
- אוסטרליה– 25 מיליון רובלים (400,00 אלף דולר)
הוצאות לפי אצטדיון
חמשת האצטדיונים המובילים בהם נעשו מירב תשלומיVisa
- Luzhniki (מוסקבה) – 533 מיליון רובלים (8.6 מיליון דולר)
- Saint Petersburg – 208 מיליון רובלים (3.3 מיליון דולר)
- Samara– 125 מיליון רובלים (2 מיליון דולר)
- Sochi – 117 מיליון רובלים (1.9 מיליון דולר)
- Spartak – 114 מיליון רובלים (1.8 מיליון דולר)
הוצאות Fan Fest
חמשת אירועים ה-Fan Fest בהם סך הוצאות מכרטיסי ה-Visa
- Luzhniki – 251 מיליון רובלים (4 מיליון דולר)
- Saint Petersburg – 28 מיליון רובלים (650,000 אלף דולר)
- Kazan – 11 מיליון רובלים (170,000 אלף דולר)
- Samara – 8.8 מיליון רובלים (141,000 אלף דולר)
- Sochi – 8.5 מיליון רובלים (136,000 אלף דולר)
(Visa Inc. (NYSE: V היא מובילה עולמית בתשלומים ניידים. המשימה שלנו היא לחבר את העולם באמצעות רשת התשלומים החדשנית, האמינה והבטוחה ביותר – ובכך לאפשר לצרכנים, לעסקים ולכלכלות לשגשג. רשת סליקת התשלומים המתקדמת שלנו, VisaNet, מאפשרת תשלומים מאובטחים ואמינים ברחבי העולם, ומסוגלת לטפל ביותר מ-65,000 עסקאות בשניה. המיקוד חסר הפשרות של החברה בחדשנות מהווה זרז לצמיחה המהירה של קמעונאות מחוברת בכל מכשיר וכן כח המקדם את חלום העתיד ללא מזומן עבור כל אדם בכל מקום. בעוד העולם מתקדם מאנלוגי לדיגיטלי, Visa עושה שימוש במותג, במוצר, באנשים, ברשת ובמדדים שלה כדי לעצב את עתיד הקמעונאות. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר הבינלאומי שלנו (www.visaeurope.com), בבלוג Visa Vision (www.vision.visaeurope.com), עקבו אחרינו בטוויטר ב-@VisaInEurope, בקרו באתר הישראלי שלנו www.visa.co.il או קבלו הטבות בנסיעות לחו"ל עם ה-Visa שלכם באתר www.tasti.co.il.
Tags: אסטרטגיה חדשנות טכנולוגיה מכירות סטרטאפים פיננסים תשואה