
פרופ' יעקב הורניק לשעבר ראש החוג לשיווק באוניברסיטת תל אביב וסגן נשיא המכללה האקדמית גליל מערבי, מזמין אתכם לקחת חלק בחוויה הקסומה והמרגשת של הוצאת ספר חשוב, ואולי בזכותכם יצליח לקדם את המטרה העליונה – הפצת מידע שיהווה כלי עזר לקהל הרחב, לחוקרים, לסטודנטים ולמנהלים, להבנת נושא המרתק את כולנו – עולם השיווק
פורסם: 13.7.16 צילום: יח" צ
משקיע יקר/ה,
אני גאה ונרגש לבשר לכם כי לאחר שלוש שנים של מחקר וכתיבה אני עומד להשלים את ספרי "אסטרטגיות בפרסום". הגרסה העדכנית של הספר האלקטרוני שיצא בשנת 2013.
עולם הפרסום התוסס והיצירתי הוא נושא לימוד מרתק מכיוון שהוא משלב מדע ואומנות, וכולנו, כפרטים וכצרכנים, נחשפים כל הזמן לדימויים החזותיים שהופכים לחלק ממטען התרבות והפולקלור של כולנו. ספר זה מקבץ שנים רבות של מחקר אקדמי והוראה בארץ ובעולם ושל ניסיוני המעשי בתחום הפרסום והתקשורת השיווקית. הספר מנתח ומדגים בצורה מעמיקה את הסוגיות החשובות והחדישות שכל מקבל החלטות בתחום חייב להתייחס אליהם. הספר כולל דוגמאות רבות של מוצרים ומותגים.
כמו גם, בספר יש התייחסות למהפכת האינטרנט ותצוגות אלקטרוניות אשר הפכה את עולם הפרסום לאינטראקטיבי יותר ולרלונטי יותר עבור הקהל הרחב. ולפיכך, יש התייחסות בספר לדגשים אסטרטגיים חדשים, כמו המעבר מתקשורת מסחרית של פה-לאוזן לתקשורת המעודדת שיח חברתי ול"באזז" תקשורתי.
http://www.headstart.co.il/project.aspx?id=19733 לאתר הפרויקט
תודה,
יעקב הורניק
Tags: אסטרטגיה חדשנות מיתוג ניהול שיווק תרבות ארגונית