
חברת הענק Avangate חשפה פלטפורמת מסחר חדשה אשר נועדה למנוע זליגת הכנסות ולמקסם את הערך ללקוח
פורסם: 24.6.15 צילום: shutterstock
חברת הענק Avangate חשפה פלטפורמת מסחר חדשה אשר נועדה למנוע זליגת הכנסות ולמקסם את הערך ללקוח. משמעות חשיפת פלטפורמה מסחרית זו היא תוספת של למעלה מ-200 מאפיינים חדשים, כחלק מהחידושים של החברה לקיץ 2015. שינויים אלה נועדו על מנת לסייע לספקי B2B לנצל הזדמנויות ולמקסם את הכנסותיהם.
הפתרון המסחרי של אוונגייט, מציע סדרה ייחודית של כלים ותובנות מעשיות בכדי לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח.
מנכ"ל אוונגייט, קרל תיאובאלד מסביר "כל רגע בהכנסות של חברה הוא הזדמנות עבור עסקים דיגיטליים לבנות יחסים ארוכי טווח עם הלקוחות שלהם. אחרת, יכול להיווצר נקודת כשל אשר מנקזת את ההכנסות. הדרך שבה חברות בוחרות לנווט רגעים ונקודות של זליגת הכנסות על פני מחזור החיים של המסחר אלה הן חיים או מוות עבור עסקים דיגיטליים".
בנוסף ערכה החברה סקר צרכנים של למעלה מ -1,000 אנשים המדגישים את השינויים שבצרכנות מקוונת. בין התובנות הבולטות של הסקר:
- תרבות הצריכה של שירותים מקוונים מרקיעה שחקים: 78% מהצרכנים משלמים עבור שירותי און ליין (עליה של 27% מיוני האחרון).
- יותר ויותר צרכנים בגילאים מבוגרים משתמשים בשירותי צריכה און ליין- עליה של 15% מיוני האחרון.
- כיום הצרכנים הופכים ליותר עסוקים, לכן הם מחפשים פתרונות רכישה מהירות ונוחות עם אפשרויות תשלום גמישות- כל אלה משפיעים על החלטות הקנייה שלהם.
- 95 אחוזים מהצרכנים מבצעים תשלומים חוזרים ונשנים באינטרנט, ו -26 אחוזים מהצרכנים מבלים לפחות שליש מכל הכנסה פנויה על תשלומים מקוונים.
- 15 אחוזים משלמים על יותר מחמישה שירותים מקוונים.
אודות החברה:
Avangate היא ספקית דיגיטלית למסחר מודרני, אשר עובדת עם חברות מובילות כגון HP Software, Absolute Software, BitDefender, על מנת לעזור להן להגיע לשוק בזמן המהיר ביותר ולעשות זאת ברמה גלובלית תוך מקסום הערך של כל לקוח. Avangate בבירור הוכיחה שהערך שלה גדל במהירות על ידי גדילה של למעלה מ 50% כל שנה, החל משנת 2006. http://www.avangate.com/
Tags: טכנולוגיה כלכלה מכירות שיווק שירות תרבות ארגונית