
ממשיכים לעבוד – Wis2Biz Online מאפשרת לעסקים להישאר פתוחים בקורונה על רקע סגר כללי נוסף, סטארט-אפ ישראלי מציע פלטפורמה להשאיר את העסקים עובדים טכנולוגיה חדשנית, כחול לבן, מציעה פלטפורמת ניהול חכם ואפקטיבי של לקוחות. בזכות השימוש בפלטפורמה, הצליחו חברות רבות להישאר פעילות גם בתקופה הקורונה תוך שמירה על מקום עבודתם של אלפי עובדים
פורסם: 15.7.20 צילום: יח"צ
לאור חידוש ההגבלות על חדרי כושר, פעילויות ספורט וקבוצות הרזיה, משתתפים רבים צפויים שוב להקפיא את המנויים החודשיים שלהם. חברת Wis2Biz מציע פתרון חדשני לחברות הנסגרות – פלטפורמה המאפשרת להעביר את כל פעילות החברה לאונליין ובכך משמרת את הלקוחות והעובדים ומספקת למנהלים שיטת ניהול חכמה ואפקטיבית.
בזכות הפלטפורמה יוכלו הלקוחות להמשיך לקבל את השירות באונליין בדרך מאוד פשוטה וידידותית תוך ליווי ותמיכה אישית של אנשי מקצוע. בנוסף המערכת מספקת תמונה ניהולית רחבה המציגה בזמן אמת מה קורה עם כל משתתף וכל מדריך ובכך מאפשרת שליטה וניהול של העסק בצורה מיטבית ויעילה – יכולת קריטית להמשך הצלחת העסק בתקופת משבר כמו זו שאנו חווים כיום. בעזרת הנתונים הנאספים יכול העסק להתאים את המוצר בצורה האולטימטיבית ללקוחות, לדוגמא: אם הפלטפורמה מזהה נטישה מהירה במהלך שיעורים מסוג מסוים, היא תציג זאת לעסק על מנת שיוכל לשפר או לבטל אותו.
המערכת מצטרפת לפלטפורמה חדשנית ורחבה יותר של Wis2Biz אשר אוספת נתונים על פעילות הלקוחות ומפעילה טקטיקות פרסונליות ליצירת מוטיבציה ושימור הלקוחות.
באמצעות אלגוריתמים חכמים המערכת מצליחה להקטין נטישת לקוחות ולהגדיל את הכנסות החברות.
הפלטפורמה מייצרת פרופיל אישי לכל משתתף, אוספת מידע על פני ציר הזמן, מעבדת אותו ומנבאת מתי הוא עתיד לנטוש ומאיזו סיבה. בהתאם לכך מפעילה מודלים אוטומטיים של אסטרטגיית תמיכה ושימור המותאמים אישית לכל משתתף בכל נקודת זמן.
בין לקוחותיה הבולטים של Wis2Biz חברת ההרזיה המובילה בישראל חלי ממן אשר בעזרת הפלטפורמה הצליחה לספק מענה מיידי לאלפי הלקוחות בקבוצות התמיכה של החברה ובכך לשמר את הלקוחות ואף להרחיב את הפעילות באמצעות מוצרים ושירותים חדשים המוצעים רק בפלטפורמת האונליין.
רשת סטודיו C רכשה אף היא את הפלטפורמה והצליחה לשמר לקוחות אשר נכנסו לבידוד או שהעדיפו להמשיך להתעמל באונליין. חברות נוספות מצטרפות לפלטפורמה בכל יום לאור התוצאות העסקיות המוכחות והלקוחות המרוצים.
לדברי ליליה ליי שוורצמן, יזמית ומנכ"לית החברה: "הפלטפורמה מקנה יתרון תחרותי בשוק ומאפשרת לחברות לגדול מבלי לאבד את הקשר האישי עם הלקוח. כמו כן, היא מאפשרת למנהליה שליטה ובקרה לאורך ולרוחב ומייעלת תהליכי עבודה. תפעול נכון בעזרת הפלטפורמה תאפשר עליה ב-25% בשמירת הלקוחות, תגדיל לחברה רווחים ותחסוך בעלויות התפעול והשיווק, ותאפשר ללקוחות להצליח להשיג את יעדיהם ולשמור עליהם מבלי לנטוש. אני מאמינה שבעזרת הפלטפורמה, עסקין יכולים לעבור את המשבר הזה בלי להפסיד לקוחות ואפילו להוסיף לקוחות חדשים".

מגזין "סטטוס" מופק ע"י:

Tags: חדשנות משאבי אנוש סטארט-אפ ערים חכמות קורונה