
"פרימור" בקמפיין פרסום חדש לסדרת מיצים היוצאת במהדורת קיץ מוגבלת בהיקף כספי של 2.5 מיליון ₪
הסדרה החדשה תשווק במהדורה מוגבלת בחודשי הקיץ ותכלול שלושה טעמים ייחודיים: תפוזים-אננס, אננס-אשכוליות ותפוזים-פסיפלורה. הקמפיין יכלול סרטוני חסות בערוצים 2 ו- 10, שילוט חוצות ארצי, פעילות דיגיטל וסלולר באמצעות משרד פרסום יהושע/TBWA
הסדרה החדשה תשווק במהדורה מוגבלת בחודשי הקיץ ותכלול שלושה טעמים ייחודיים: תפוזים-אננס, אננס-אשכוליות ותפוזים-פסיפלורה. הקמפיין יכלול סרטוני חסות בערוצים 2 ו- 10, שילוט חוצות ארצי, פעילות דיגיטל וסלולר באמצעות משרד פרסום יהושע/TBWA
צילום: יח"צ
חברת "גניר" יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור", תעלה בקמפיין פרסום נרחב, במרכזו סדרת מיצים חדשה של מיצים, 100% מיץ מרכז לרגל הקיץ, בשלושה טעמים ייחודיים ומרעננים: תפוזים-אננס, אננס-אשכוליות ותפוזים-פסיפלורה. הסדרה החדשה תלווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות, סלולר ובמדיה החברתית, בהיקף כספי של 2.5 מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA.
סדרת המיצים החדשה מבוססת על ערכי המותג "פרימור", המתמחה במיצים טבעיים סחוטים. המיצים החדשים עשויים מ-100% מיץ, ללא חומרים משמרים וללא סוכר. הטעמים החדשים יהיו זמינים בחודשי הקיץ וישווקו במהדורה מוגבלת, בבקבוק של 1 ליטר שעוצב באופן ייחודי עבור פרימור.
לדברי שרונה ויינטרוב, מנהלת תחום בשיווק השוק המקומי ב"גניר-פרימור": "כמותג המוביל בתחום המיצים הסחוטים אנו שמחים לגוון ולרענן את מקרר המיצים בשלושה טעמים חדשים, ייחודיים ומגוונים לעונת הקיץ החמה. המיצים מבוססים על מיצי התפוזים והאננס האהובים והמוכרים של פרימור, מלווים בפירות קיץ נוספים להעשרת הטעם וליצירת מיץ מפתיע ומרענן לצרכן הישראלי".
Tags: מיתוג מכירות שיווק