
FordPass, אשר תושק באפריל, מדמיינת מחדש את מערכת היחסים בין יצרני רכב וצרכנים; כולם – בעלי מכונית של פורד ואחרים – מוזמנים להצטרף ללא תשלום באמצעות הרשמה מקוונת
פורסם: 19.1.16 צילום, יח"צ;
תערוכת דטרויט – 2016. כחלק מהפיכתה לחברת רכב וניידות, פורד מציגה את FordPass – פלטפורמה אשר מדמיינת מחדש את מערכת היחסים בין יצרני רכב וצרכנים. FordPass מתכוונת להציע לבעלי מכוניות מה שאייטיונז הציעה לחובבי מוזיקה.
חברי FordPass יוכלו לשוחח עם מדריכי פורד – נציגים אשר יעניקו סיוע בנושאי ניידות אישית בכל שעות היום והלילה, ויעזרו בפתרון אתגרי ניידות, בין אם באיתור דרך יעילה יותר לנוע ובין אם בהזמנת מקום חניה לפני ההגעה אל היעד. חברי FordPass יוכלו גם להזמין ולשלם תמורת חניה מוקדמת, לעצב את מכונית החלומות שלהם באופן וירטואלי באחד ממספר מרכזי פורד ולזכות בהטבות לחברי מועדון הלקוחות של FordPass.
״פורד תמיד היתה מלאת מוטיבציה לשפר את חייהם של אנשים״, אמר מארק פילדס, נשיא ומנכ״ל פורד. ״עשינו זאת כאשר הצבנו את העולם על גלגלים לפני מאה שנים, ואנחנו עושים זאת כיום באמצעות קטלוג המכוניות, רכבי השטח, המשאיות והמכוניות החשמליות הרחב שלנו. היום אנחנו לוקחים את המחויבות שלנו צעד קדימה ומציגים את FordPass – פלטפורמה חדשה לגמרי, אשר עשויה להיות המהפכנית ביותר שהצגנו עד כה״.
החברות ב-FordPass זמינה ללא תשלום הן לבעלי מכוניות של פורד והן לקהל הרחב. הפלטפורמה תושק באופן רשמי באפריל.
FordPass היא חלק מ-Smart Mobility של פורד, תכנית שתכליתה לקחת את החברה אל השלב הבא בקישוריות, ניידות, מכוניות אוטונומיות, חווית לקוח ונתונים וכלי ניתוח.
״תכננו את FordPass בהתבסס על מחקר של אתגרי הניידות שעמם מתמודדים אנשים, כדי לסייע לצרכנים ולהעניק להם שירותים שמשפרים את חייהם״, אמר פילדס. ״המוקד המרכזי של FordPass הוא למעשה להקשיב לצרכיהם של אנשים ולפתח דרכים שיסייעו להם לנוע בצורה טובה יותר״.
FordPass מציגה ארבעה אלמנטים שמהם ירוויחו החברים: זירת מסחר הכוללת שירותי ניידות; מדריכי פורד שיסייעו לצרכנים לנוע בצורה יעילה יותר; הערכה, תגמול החברים על נאמנותם; ומרכזי פורד, שבהם הצרכנים יוכלו לחוות את החידושים האחרונים של פורד.
זירת מסחר
כל חברי FordPass יהנו מגישה לזירת מסחר לשירותי ניידות.
פורד עובדת בשיתוף עם ParkWhiz ו-Parkopedia, על מנת לסייע לאנשים למצוא ולשלם תמורת חניה בצורה נוחה יותר; וכן עם FlightCar, המאפשרת לשתף וללוות כלי רכב כאשר הם יוצאים לטייל. שירותים עתידיים יכללו גם נסיעות משותפות, שיתוף מכוניות, משלוחים ועוד.
החברים ב-FordPass יוכלו לשלם תמורת השירותים הללו באמצעות FordPay, ארנק וירטואלי הזמין כחלק מהשירות.
״FordPass מתמקד בנוחות״, אמר סטיבן אודל, סגן נשיא, שיווק, מכירות ושירות עולמי בפורד. ״אנחנו מחברים את הצרכנים אל העולם והופכים את הכל לקל במיוחד״.
בעלי מכוניות של פורד יוכלו ליצור קשר עם הנציג המועדף עליהם, על מנת לתאם פגישות תחזוקה ושירות או כדי לסקור את פרטי חשבון מימון כלי הרכב שלהם במסגרת Ford Credit.
חברי FordPass אשר מחזיקים במכוניות של פורד המצוידות בטכנולוגיית SYNC Connect יוכלו להשתמש ב-FordPass על מנת לקבל גישה ליכולות של המכונית, כמו הפעלה מרחוק; נעילה ופתיחה; רמות דלק, שמן וטעינת סוללה; קריאת לחץ בצמיגים; וכן יוכלו לאתר את כלי הרכב שלהם.
מדריכי פורד
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיות סתם מספר. לכן חברי FordPass יוכלו לשוחח ישירות עם מדריכי פורד מומחים ומהימנים, כל זאת בלחיצת כפתור.
לדוגמה: אם חבר ב-FordPass מחליט שברצונו להזמין חניה מוקדמת לקראת הופעה קרובה, אבל אינו בטוח כיצד עליו לבצע את ההזמנה, לחיצה אחת על כפתור בסמארטפון שלו תחבר אותו ישירות לצ׳ט בזמן אמת עם מדריך פורד, שידריך ויוביל אותו בהתאם לאפשרויות הזמינות ויסייע לו להזמין חניה.
המדריכים יציעו את שירותיהם ללא תשלום. התפקיד היחיד שלהם הוא להדריך, לשרת ולסייע בפתרון אתגרי ניידות – לא למכור.
הערכה והטבות FordPass
ההטבות של FordPass נועדו להפוך את הניידות למתגמלת יותר – לא משנה באיזה מסע.
חברי FordPass יזכו בהטבות על ביצוע משימות פשוטות, כמו הרשמה לחברות בתוכנית, הזמנת חניה או התקשרות עם מדריכי פורד.
הודות לשיתוף הפעולה שלה עם שותפים רלוונטיים, דוגמת מקדונלדס, 7-Eleven ואחרים, תוכנית FordPass יכולה להעניק לחבריה גישה לסחורה וחוויות יחודיות.
״אנחנו נמצאים בקשר עם הלקוחות שלנו – ועם הלקוחות הפוטנציאליים שלנו – מתוך כוונה להפוך כל תקשורת עם המותג פורד לחוויה חיובית״, אמרה אלנה פורד, סגנית נשיא, נציגים בינלאומיים וחווית לקוח בפורד. ״אנחנו רוצים שהצרכנים ידעו עד כמה אנחנו מעריכים אותם ו-FordPass מאפשרת לנו לקחת את מועדון הלקוחות צעד אחד קדימה״.
מרכזי פורד
FordPass כוללת גם את פתיחת מרכזי פורד, שבהם יוזמנו הצרכנים לבחון את החידושים האחרונים של פורד, ללמוד על אודות שירותי הניידות של החברה ולקחת חלק באירועים בלעדיים.
החנויות העירוניות הללו יהיו ממוקמות בניו יורק, סן פרנסיסקו, לונדון ושנגחאי. המיקום הראשון ייפתח במהלך השנה ב-Westfield World Trade Center בניו יורק.
מדריכי פורד שיהיו במקום יסייעו לאורחים להבין את אפשרויות הניידות הזמינות בערים שלהם, לבחון פתרונות שמתאימים לדרישות הניידות שלהם, לצפות במפת ניידות של עירם בזמן אמת ולקחת חלק באירועים מיוחדים, לרבות השקות של דגמי מכוניות חדשים.
״אלה לא מקומות שבהם אנחנו מנסים למכור משהו״, אמר אודל. ״אנחנו רוצים לשמוע מה אנשים חושבים, ואנחנו רוצים להראות להם מה אנחנו עושים בניסיון לפתור את בעיות התחבורה של היום ושל מחר – לא רק בעיר שלהם, אלא בכל רחבי העולם״.
FordPass תושק באביב הקרוב בארה״ב ובקנדה, ובהמשך השנה תושק גם בשווקים נוספים, לרבות אירופה, סין וברזיל. היכולות של FordPass מופעלות באמצעות סמארטפונים. צרכנים מוזמנים להירשם לקבלת מידע נוסף ועדכונים באתר MyFordPass.com.
Tags: חדשנות טכנולוגיה ניהול פרויקטים