
"מפגשי פיצה נינג'ה יצאו לדרך כדי לשפר את הרמה הטכנולוגית של המפתחים, לשכלל את היכולות שלהם, לחשוף אותם לפתרונות חדשים וכיווני פיתוח נוספים, ולהשאיר אותם בחזית הטכנולוגיה
פורסם: 21.7.16 צילום: יח"צ
כמו שעון שוויצרי, אחת לשלושה שבועות, נוהגת חברת CodeOasis, המתמחה במתן שירותי תוכנה בתחומי הדיגיטל ומערכות מידע, לקיים מפגש פיצה נינג'ה. בכל מפגש מתכנסים חברי אחת המחלקות בחברה – דוט. נט, קוד פתוח ומובייל – ואחד החבר'ה או שניים מעבירים מצגת בנושא חדש, שיש בו עניין ותועלת לנוכחים. מפגש הצהרים מתחיל בארוחת פיצות או המבורגרים או אחר, הארוחה לרוב משביעה את רעבונם אך לא את סקרנותם הטכנולוגית. לשם כך, נועדה הפרזנטציה שמגיעה מייד לאחר הארוחה.
אושרית אופק, מנהלת משאבי אנוש, CodeOasis: "מפגשי פיצה נינג'ה יצאו לדרך כדי לשפר את הרמה הטכנולוגית של המפתחים, לשכלל את היכולות שלהם, לחשוף אותם לפתרונות חדשים וכיווני פיתוח נוספים, ולהשאיר אותם בחזית הטכנולוגיה. למעשה יש כאן הזדמנות לשני הצדדים, המציג לוקח על עצמו תחום שהוא מתעניין בו, ו/או התנסה בו במסגרת פרויקט מסוים בעבודה, לומד אותו לעומק ומתמודד עם הצגתו לקבוצה ואילו חברי הקבוצה יוצאים נשכרים מחשיפה לתחום או נושא חדשים."
"למפגשים יש כמובן מרכיב חברתי בדגש על גיבוש מחלקתי והם גם מספקים הפוגה בסדר היום הלחוץ. ואגב אם תשאלו למה נינג'ה? משום שהעובדים שלנו הם נינג'ות. כל אחד אלוף בתחום ההתמחות שלו ותמיד שואף ללמוד תחום חדש," מוסיפה אופק.
*בתמונה: מחלקת קוד פתוח במפגש פיצה נינג'ה בנושא דוקומנטציה נכונה של קוד ו-API
CodeOasis מתמחה במתן שירותי תוכנה בתחומי הדיגיטל ומערכות מידע, ומספקת One-Stop-Shop לארגונים, לסטארט-אפים ולמה שבניהם. החברה עוסקת בתכנון, פיתוח, עיצוב ממשק משתמש וחווית לקוח, בדיקות תוכנה ושירותי IT ומספקת גם ייעוץ טכנולוגי ושירותי CTO, ללקוחות מקומיים ובינלאומיים.
החברה הוקמה ב- 2004 ומונה כ- 70 מקצוענים ומובילים טכנולוגים. בעשור האחרון פיתחה החברה מאות מערכות מידע, מערכות תפעוליות, מערכות ניהול תוכן ופורטלים, אתרי e-commerce, אפליקציות מובייל, אפליקציות לעמדות שירות עצמי ודסקטופ, מערכות תשלום, שירותי אאוטסורסינג ועוד, בדגש על חווית משתמש רציפה ויצירת אינטגרציה עם כל מערכות המידע הארגוניות.
CodeOasis מלווה לקוחות לאורך שנים אך גם יודעת לתת מענה זריז במקרה של שירותים מיוחדים, לצד הפעילות השוטפת של הלקוח ומבלי להפריע לה. החברה מתמחה בשחרור צווארי בקבוק טכנולוגים ומסייעת לחלץ לקוחות ממצבי ביש בהתקשרות בלתי מוצלחת עם ספקים.
בין לקוחות החברה: ישראכרט, סופר-פארם, שטראוס, אלדן, AIG, פסגות, שירביט, סודה סטרים, מכון ויצמן, ECI, Moovit, Wix ועוד.