
סקר חדש של Fiverr לקראת עונת הקניות בארה"ב: 88% מהקמעונאים צופים רווחים דומים או גבוהים יותר בעונת הקניות הקרובה, זאת על אף סימני המיתון קמעונאים ובעלי עסקים באינטרנט יציעו הנחות גדולות יותר לעומת אלו שהוצעו ב-2021
צילום: יח"צ
ניו יורק, 15/11/22 – חברת Fiverr (סימון בורסאי: FVRR), היוצרת מהפכה בדרך בה העולם עובד יחד, מציגה נתונים מסקר חדש, החושף כיצד קמעונאים ועסקים ברשת מתכננים להתנהל בתקופת החגים הקרובה, המאופיינת בתנאי מיתון וחוסר וודאות.
הסקר נערך בקרב 500 בעלי עסקים ומנהלים בארצות הברית ושופך אור על דרכי התנהלותם וציפיותיהם מנתוני המכירות לשנה זו לעומת השנה שעברה.
הממצאים מגלים שבעוד שבעלי עסקים צופים אתגרים לנוכח האינפלציה והמיתון המתקרב, התווית אסטרטגיית מכירות נכונה, מאפשרת להם לשמור על אופטימיות לגבי התוצאות והרווחים הצפויים.
כמה מהמגמות הבולטות שעלו בסקר:
בעלי עסקים מודעים להשפעה השלילית הפוטנציאלית של האינפלציה, השפל הכלכלי והמשבר בשרשראות האספקה המאפיינים את התקופה הנוכחית
כ-1 מתוך 3 בעלי עסקים (36%) חושב שהשפעת האינפלציה והמיתון על המכירות יהיו בין האתגרים הגדולים ביותר הצפויים בעונת הקניות הנוכחית.
43% מהמגיבים מודאגים לגבי המשבר בשרשראות האספקה או חוסרים במלאי וצופים שאלה יהיו בין האתגרים הגדולים ביותר, לצד תחרות מאתרי מסחר גדולים (37%).
בעלי עסקים החלו להתכונן מוקדם מהרגיל ויציעו מבצעי קידום מכירות משמעותיים יותר בעונת הקניות הנוכחית
רוב בעלי העסקים (64%) שנסקרו החלו לתכנן את מבצעי החגים בארה"ב כחודש עד שלושה חודשים מוקדם יותר לעומת שנים קודמות.
כמחצית מבעלי העסקים (47%) יציעו הנחות גדולות יותר השנה לעומת השנה שעברה.
כמעט 100% מהקמעונאים הקטנים והבינוניים יפחיתו את השקעתם באמצעי שיווק ופרסום בהשוואה לשנה שעברה
1 מתוך 3 בעלי עסקים (כ-33%) יפחית את השקעתו בשיווק באמצעות דואר אלקטרוני לעומת השנה שעברה.
1 מתוך 4 (25%) ,יצמצם את מספר אירועי הקד"מ המתקיימים בחנויות.
כמעט 90% מבעלי העסקים רואים את השיווק במדיה החברתית כהכרחי ולא יצמצמו הוצאות באפיק. 40% אף יגדילו את תקציב ההוצאות במדיות החברתיות.
על אף המיתון המתקרב והאינפלציה הגבוהה – קמעונאים ובעלי עסקים אופטימיים לגבי עונת הקניות הנוכחית
88% מבעלי העסקים מאמינים שבעונת הקניות הנוכחית הם ירוויחו את אותם הסכומים שהרוויחו בתקופת החגים הקודמת – ואף יותר מכך.
עם זאת, הסיכון הוא גבוה: כמחצית מהנסקרים מאמינים שלביצועי המכירות שלהם בתקופה זו יהיה משקל משמעותי יותר על התחזית העסקית השנתית לעומת השנים הקודמות.
הסקר נערך בשיתוף עם חברת מחקרי השוק Censuswide.
"הנתונים מהסקר מצביעים על שינוי אסטרטגיה של בעלי עסקים ביחס לשנים קודמות: תכנון מראש ותעדוף של ערוצי שיווק הם חלק מהמהלכים שיסייעו להם לשמור על תחרותיות בשוק הנוכחי", מסרה גלי ארנון, סמנכ"לית השיווק של Fiverr. "בין אם מדובר בעיצוב גרפי לאתרי אינטרנט, מודעות למדיה החברתית או קידום אתרים – מטרתה של Fiverrהיא לאפשר גישה לפרילאנסרים איכותיים, שיעזרו לבעלי עסקים קטנים ובינוניים להישאר רלוונטיים במהלך עונת החגים, ובעיקר בתקופה של חוסר ודאות".
ניתן למצוא מבחר טיפים ומקורות מידע לעונת החגים ב Holiday Hub של פייבר

משימתה של Fiverr היא לשנות את הדרך בה העולם עובד יחד, לספק גישה גמישה לאנשי מקצוע מעולים ולפתוח עבור אותם אנשי מקצוע הזדמנויות גלובליות, כך שכל אחד יוכל לבנות את העסק שלו ולהגשים את שאיפותיו. מעל ל-4 מיליון לקוחות ברחבי העולם בחרו לעבוד בשנה החולפת עם הפרילנסרים של פייבר ונהנו מכוח אדם גמיש ומוכשר – לפי דרישה. פייבר מאפשרת לחברות לצמוח בהתאם לצרכיהן, תוך שימוש בשירותיהם של טאלנטים מיומנים מ-160 מדינות בעולם, וב-550 קטגוריות שונות, ביניהן תכנות, עיצוב, שיווק דיגיטלי, כתיבת תוכן, אנימציה, ואדריכלות.
למידע נוסף בקרו ב-fiverr.com, קראו את הבלוג, ועקבו אחר הרשתות החברתיות בטוויטר, אינסטגרם ופייסבוק.
מגזין "סטטוס" מופק ע"י:

Tags: black friday כלכלה מכירות פיננסים שיווק