
בנמיביה, על הסכם למכירת והטמעת מערכות לניהול נוכחות של למעלה מ- 2,000 עובדיה
פורסם: 18,1,17 צילום, דוניצה תקשורת;
סינריון מערכות, המתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון, בשיתוף INTERVID,ממפיציה בדרום אפריקה, סגרו עסקה המוערכת במאות אלפי שקלים, למכירת והטמעת פתרונות לניהול מערך העובדים (WFM – Workforce Management), ב- Swakop Uranium.
Swakop Uraniumשנוסדה ב- 2006, מחפשת, מפתחת וכורה אורניום אוקסידי, כמשאב חסכוני, ידידותי לסביבה ובסיכון נמוך, לייצור אנרגיה. המכרה, שפותח בהשקעה של למעלה מ- 3 מיליארד דולר, הוא הפרויקט הגדול ביותר בנמיביה והוא בשלבים הראשונים של כריה בפועל. המכרה צפוי להיות מכרה האורניום השני בגודלו בעולם, עם פוטנציאל של 6,800 טון של אורניום אוקסידי בשנה, למשך לפחות 20 השנים הבאות.
Swakop Uraniumתנהל את הנוכחות והיעדרויות של 2,000 עובדיה באמצעות מערכת Synerion Direct. המערכת נותנת תמונה מקיפה ומפורטת של שעות עבודה שהארגון צורך, מקצה ומשלם עבורן, ומאפשרת התייעלות מתמדת ודיוק מרבי בחישובי שכר. המערכת כוללת התראות והודעות יזומות המפנות את תשומת הלב לנושאים שדורשים טיפול ועדכון מידי,כמו גם מדדים עסקיים חשובים בזמן אמת, לצורך בקרה וביצוע התאמות נדרשות.
" Swakop Uraniumבחנה מגוון פתרונות טכנולוגים שיאפשרו לה לנהל את נוכחות עובדיה", אומר אבנר מימון, מנכ"ל EMEA בסינריון, ומוסיף: "מה שהכריע את הכף לטובתנו, היו הידע הרב שצברנו בארץ ובעולם,כמו גם הניסיון שצברנו בפרויקטים דומים, כגון מכרות דה בירס בדרום אפריקה- פרויקט שזכה לתשבחות רבות. השילוב בין הפתרונות המתקדמים שלנו למערך המפיצים האיתן שיש לנו בדרום אפריקה, מסייע לנו להעניק פתרונות בעלי ערך מוסף ללקוחות ונותן לנו יתרון תחרותי גם בשווקים בינלאומיים. אנו ממשיכים להרחיב את פעילותנו בשוק הדרום אפריקאי בו אנו פועלים כבר קרוב ל- 20 שנה ורוכשים לקוחות חדשים וגדולים, הבוחרים בנו בזכות יכולתנו לתת מענה לצרכים מורכבים".
סינריון מערכות מתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. עם למעלה מ- 30 שנות ניסיון, פתרונות התוכנה של סינריון פועלים בלמעלה מ-7,000 ארגונים בישראל ובעולם ומשרתים למעלה מ- 5,000,000 עובדים. הפתרונות של סינריון, המותקנים בארגונים בכל מגזרי המשק ובכל סדרי הגודל, תומכים בניהול שלבי מחזור חיי העובד בארגון, כולל ניהול מערך העובדים, בקרת כניסה, ניהול אסטרטגי של ההון האנושי בארגון וגיוס עובדים. מוצרי התוכנה של סינריון קיבלו הכרה בינלאומית והם פועלים אצל לקוחות ברחבי העולם. סינריון הינה הספק הפרטי הגדול ביותר בקנדה של פתרונות לניהול מערך עובדים לשוק הבינוני. סינריון היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת Lumesse, מהמובילות בעולם בפתרונות Talent Management.
למידע נוסף : www.synerion.co.il
Tags: אסטרטגיה ניהול ידע ניהול משאבי אנוש ניהול פרויקטים