
באמצעות התקשרות אוטומטית המערכת מסייעת בהורדת החובות, מתן וקבלת קנסות, והימנעות מנקיטת צעדים משפטיים
פורסם: 16.1.17 צילום: יח"צ
חברת אומניטלקום (Omnitelecom), המפתחת ומספקת פתרונות טכנולוגיים בתחום התקשורת, מציגה מערכת חדשנית פרי פיתוחה המתזכרת באופן אוטומטי לקוחות בעלי חוב בחיוג טלפוני.
ביצוע התזכורים מתבצע בו זמנית למספר רב של חייבים. המערכת מבצעת תזכורים ללקוחות כחודש לפני נקיטת אמצעים משפטיים. תזכור זה חוזר על עצמו פעם בשבוע ומציין את משך הזמן הנותר להסדר החוב בטרם נקיטת אמצעים משפטיים. בכל תזכור נמסרים כל פרטי החוב והזמן הנותר להסדרו, כאשר הארגון יכול להוסיף ולהוריד תזכורים.
המערכת מבצעת בשלושה ניסיונות חיוג באותו היום למספרי טלפון שונים של הנמען בהפרש של לפחות שעה בין חיוג לחיוג עד שהוא משיב ומקשיב למסר.
המערכת מאפשרת ללקוח לקבל פרטים נוספים על דרכי התשלום האפשריות ושעות הפעילות של מחלקת הגבייה על-ידי השמעת הקלטה רלוונטית או קבלת הודעת SMS עם כלל תוצאות תזכורי החייבים. בנוסף, לאחר מענה הלקוח, יכול הנמען להמשיך את השיחה עם מוקדן במחלקת הגבייה ולהסדיר את התשלומים בזמן אמת ללא דחיות נוספות.
לדברי ד"ר צחי בן יצחק, מנכ"ל אומניטלקום: "המערכת מתאימה במיוחד לארגונים המנהלים קשר עם לקוחות רבים ואין להם את המשאבים להפעיל מערך גבייה נרחב ויקר. באמצעות התקשרות אוטומטית המערכת מסייעת בהורדת החובות, מתן וקבלת קנסות, והימנעות מנקיטת צעדים משפטיים ושימוש בעורכי דין ובכך תורמת לשיפור באיכות השירות ללקוח ולארגון".
בן יצחק הוסיף כי: "על-ידי שימוש במערכות החכמות שפיתחנו ובתשתיות הרחבות של אומניטלקום יכולים הארגונים ליצור קשר להסדר תשלום במספר סבבים, ובכך לצמצם מקרים בהם ישנו חוב הצובר ריביות, קנסות ונקיטת צעדים משפטיים. המערכת מסייעת ליידע לקוחות אשר לא מודעים לעצם קיום החוב ואינם מקבלים דואר בצורה מסודרת, ומאפשרת לארגון לקבל תגובות ממקבלי השיחות ונתונים סטטיסטיים המוצגים באמצעות דוחות וגרפים בזמן אמת".

ד"ר צחי בן יצחק
חברת אומניטלקום בע"מ הוקמה בשנת 2003, כבית תוכנה העוסק במתן פתרונות טכנולוגיים בתחום התקשורת ומספקת שירותים ללקוחות פרטיים ועסקיים בארץ ובעולם. החברה מפתחת ומשווקת פתרונות מתקדמים המוצעים ללקוחותיה כגון: שירותי מרכזיה מתקדמים בענן, שירות Local03 עבור ישראלים בחו"ל, מערכת תזכור תורים, מערכת הקפצת חירום, מערכת לזיהוי קולי ועוד.
אומניטלקום הינה בעלת רישיון משרד התקשורת לניתוב שיחות ונכון להיום מנתבת אחוז נכבד מכלל התעבורה הטלפונית הבינלאומית במדינת ישראל. החברה, המעסיקה כ- 100 עובדים, נמצאת בתהליך צמיחה הכולל בין היתר חדירה נרחבת לשווקי צפון ודרום אמריקה ופיתוח פתרונות טכנולוגיים התפורים לצורכיהם של לקוחות החברה. לחברה תשתיות ומתגים הפרושים בכל רחבי העולם ותומכים בתעבורת השירותים הניתנים לכלל לקוחותיה. לפרטים נוספים:
Tags: חדשנות טכנולוגיה מעבר לדיגיטל סטרטאפים תשואה