
חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס קיימה לאחרונה הדרכה שעסקה בפלטפורמת ניתוח ה-Big Data מהמובילות בעולם, ה-"Splunk", אותה היא מייצגת בישראל
פורסם: 25.9.19 צילום: הדר צדקה חזן
הפלטפורמה מספקת את הדרך האידיאלית והבטוחה לניתוח דאטה באמצעות פתרונות תוכנה מתקדמים לאיסוף, קטלוג וניתוח נתונים מרובים בזמן אמת. ההדרכה אשר התקיימה במשרדי מטה החברה בהרצליה הועברה על ידי מומחי Splunk לכ- 30 לקוחות.
במהלך ההדרכה רכשו המשתתפים ידע בסיסי על טכנולוגיית Splunk ועסקו בין היתר בסביבת Splunk ב-AWS, באיסוף נתונים, מחקר וסטטיסטיקה והקמת לוחות נתונים (Dashboards) אינטראקטיביים. ההדרכה אפשרה למשתתפי המפגש לעבור משלב Splunk Zero ל- Splunk Hero במהלך 3 שעות בלבד.
תוכן ההדרכה הותאם למשתמשים מתחילים – "טירוני" Splunk, בין אם הארגון בו הם עובדים שוקל להכניס פעילות של Splunk או בין אם הארגון כבר החל בפעילות ועולה הצורך להבין את יסודות המערכת.

בתמונה למעלה מימין לשמאל: אנסטסיה ברנס – מתאמת קשרי לקוחות במטריקס, שירלי סטמפלר – מנהלת לקוחות Splunk וטלי יקותיאל – מנהלת לקוחות בכירה
מגזין "סטטוס" מופק ע"י:

Tags: אסטרטגיה דיגיטל הדרכות סטרט אפ שיווק