
גיל שגיב, סמנכ"ל השיווק של AIG: מריאנו ו "AIG" הם מותגים חזקים, המוכרים בכל בית בישראל, ואהודים על מגוון רחב של אוכלוסיות, מבוגרים וצעירים. לכן אנחנו משוכנעים שאין מתאים ממנו להוביל את האסטרטגיה של AIG"
פורסם: 2.11.15 צילום: וויקפדיה
מריאנו אידלמן חובר לחברת הביטוח AIG וישמש כפרזנטור של החברה. המהלך נעשה כחלק מבניית אסטרטגיה פרסומית חדשה בהובלה של גיל שגיב, סמנכ"ל השיווק של AIG ומשרד הפרסום ראובני פרידן. זהו הקמפיין הפרסומי הראשון אותו מוביל מריאנו לבד. הקמפיין מתוכנן להעלות באמצע חודש נובמבר.
אודות AIG ישראל:
AIG ישראל חברה לביטוח בע"מ היא חברת הביטוח הבינלאומית היחידה הפעילה בישראל. לחברה רישיונות לעסוק בענפי ביטוח כללי וחיים: ענפי פרט (רכב רכוש, רכב חובה ודירות), ביטוחי בריאות ותאונות אישיות, ענפי ביטוח מסחרי (ביטוח מקיף לבתי עסק, ביטוח סייבר, ביטוח אובדן רכוש, ביטוח הנדסי, ביטוח אחריות מעבידים, ביטוח אחריות לצד שלישי (הכולל ביטוח אחריות מקצועית וביטוח נושאי משרה ודירקטורים), ביטוח אחריות המוצר וביטוח חיים. AIG היא חברת ביטוח אחרת, ממוקדת לקוח, שמציבה כערך את היושרה וההוגנות. ולראיה, משרד האוצר בדק ומצא ש- AIG מדורגת במקום הראשון בתשלום תביעות, שנה שניה ברציפות.
אתר החברה: https://www.aig.co.il
Tags: אסטרטגיה מיתוג מכירות שיווק