
כך על פי איסוף נתונים מקיף ובלתי תלוי של Sabre על שוק ההפלגות הישראלי. גיא כהן מנכ"ל Sabre בישראל: בדעתנו להנגיש את עולם ההפלגות לסוכני הנסיעות באמצעות פלטפורמות אינטרנט המציגות מידע עולמי אופטימלי
פורסם: 6.6.17 צילום: יח"צ
הסניף הישראלי של ענקית התוכנה וסליקת כרטיסי הטיסה והתיירות העולמית Sabre סיים לאחרונה הליך איסוף נתונים מקיף ובלתי תלוי על שוק ההפלגות הישראלי, ממנו משתקף ענין גובר בקרב ישראלים לנופש מסוג זה.
מן הנתונים עולה כי בשנת 2018, צפויים להמכר כ-80 אלף "קבינות " (תאים) לישראליים, וכי במהלך השנים האחרונות התחום צובר תאוצה ומתפתח בקצב של 15% בשנה.
גיא כהן מנכ"ל Sabre בישראל: "הדרישה בשוק למוצר ההפלגות צומחת ויחד עימה הטכנולוגיה מאפשרת צמיחה מהירה של שוק ההזמנות באוןליין ובמובייל. חסרות בישראל פלטפורמות אינטרנטיות ייעודיות לשוק זה. בדעתנו להנגיש את עולם ההפלגות לסוכני הנסיעות באמצעות פלטפורמות אינטרנט המציגות מידע עולמי אופטימלי."
" ישנן בעולם 19 חברות שייט עיקריות המייצגות יותר מ-90% מכלי השייט ברחבי העולם ואת כולן בדעתנו להנגיש את הפתרונות להזמנת מוצרי השייט לסוכני הנסיעות ". חשוב לציין כי הזמנת הקרוז לישראלים אינה עומדת בפני עצמה, מאחר ובנוסף נדרשת הזמנת טיסה ולינה לפני /אחרי ההגעה ליעד. לכן הפתרון הוא מורכב יותר ויש לייצר חבילות סגורות, ואו להיות בעל יכולת להרכיב את החבילה באופן עצמאי.
עוד עולה מנתוני Sabre כי מחצית מההזמנות מבוצעות באמצעות סוכנים ישראלים דרך הנציגים הרשמיים של חברות השייט בארץ והשאר באופן ישיר או באתרים גלובליים דוגמאת אקספידיה ואתרים עולמיים המתמחים בשייט.
מהתפלגות זו ניכר כי הזמנת הפלגות באונליין נמצאת עדיין בחיתוליה וכי באמצעות הנגשה נכונה ויצירת מיגוון חדש של פלטפורמות אינטרנטיות שאינן קיימות כיום, ניתן להגדיל את השוק בכללותו באופן ניכר. הדגיש כהן.
על פי Sabre ישראל, חבילת ההפלגה הממוצעת עומדת על כ – $ 1,800 לזוג למשך של 7 ימי שייט (לא כולל טיסות ושירותי קרקע. היעדים המרכזיים לשנת 2017 היו מאוד מגוונים – וכללו בעיקר את הים התיכון -יציאות מברצלונה או מרחבי איטליה אך גם יציאות לסקנדינביה ולקריביים לא נפקדו.
Tags: אסטרטגיה חדשנות טכנולוגיה מכירות מעבר לדיגיטל תרבות