
מפעל הפיס ערך סקר באמצעות מכון הסקרים גיאוקרטוגרפיה לקראת קמפיין חדש שיעלה למוצר "מנוי פיס".הסקר בחן את תפיסות ותחושות הציבור לגבי קבלת שיחות ממקור לא מזוהה/ חסוי באופן כללי ובדגש על הציפייה לקבלת שיחה מאראלה…
פורסם: 4.3.15 צילום: shutterstock
מתוך הסקר שנערך עלה כי :
כאשר הציבור נשאל מי היה הכי רוצה שיתקשר אליו ממספר לא מוכר, התשובה הבולטת היא אראלה ממפעל הפיס (60%), גם מי שאין בידו מנוי של מפעל הפיס יפנטז על שיחת טלפון מאראלה, למרות שאראלה מתקשרת למנויי מפעל הפיס בלבד
מסתבר ששיחה בלתי מזוהה לא מרגיזה את כולם… רק כרבע מהציבור לא נוהגים לענות לשיחות ממקור חסוי/לא מזוהה. כ- 50% מהאנשים באוכלוסייה מקווים שהשיחה החסויה תהיה מאראלה ממפעל הפיס, ובקרב מנויי הפיס יש ציפייה מרובה אף יותר, כ- 69%.
כאשר הציבור נשאל מי היה הכי רוצה שיתקשר אליו ממספר לא מוכר, התשובה הבולטת היא אראלה ממפעל הפיס (60%), ויותר בקרב מנויי הפיס (85%).
כאשר הציבור נשאל מי היה הכי רוצה שיתקשר אליו ממספר לא מוכר, התשובה העיקרית והבולטת לעומת שאר הגורמים היא אראלה ממפעל הפיס (60%), ויותר בקרב מנויי הפיס (85%).
לדברי דפנה נעים, סמנכ"לית חטיבת שיווק, מכירות ופרסום, מפעל הפיס: "בשבוע הבא מפעל הפיס צפוי לעלות בקמפיין חדש לקידום מנויי הפיס. הקמפיין החדש עושה שימוש במוטיב של שיחות הטלפון של אראלה אשר מגיעות ממספר חסוי. כהקדמה לקמפיין החלטנו לערוך מחקר ובדקנו כיצד הציבור מגיב לטלפון שמגיע ממקור לא מזוהה. גילינו לא מעט פרטים מעניינים שעלו במחקר. התובנה העיקרית אליה הגענו , היא כי גם מי שאין בידו מנוי של מפעל הפיס יפנטז על שיחת טלפון מאראלה, למרות שאראלה מתקשרת למנויים בלבד".