
עודד שפירא, מנכ"ל חברת שירותי התמיכה הטכנית במיקור חוץ CGS ישראל, אירח במוקד החברה בנתניה 22 מנהלות ומנהלים ממוקדי שירות של מגוון ארגונים, למפגש בנושא עמידה ביעדי המוקד
3.12.17 צילום: יח"צ
את המפגש ארגנה אורית אביטל, מנכ"לית אוטוריטה – חברת יעוץ, פיתוח והדרכה שמתמקדת אך ורק במוקדים, ועובדת עם כל הדרגים בהם – מנציגים עד למנהלים בכירים.
הגיעו מנהלי המוקדים של כלל ביטוח, פדקס, שסטוביץ, פספורטכארד, פמי פרימיום, פמה ליסינג, אלטמן, רוח טובה, קל-אוטו, קרנות השוטרים, החברה להגנת הטבע, מלון רמדה, מרכז רפואי הדסה, עודכנית, הלמן אלדובי.
רע קטררו, ראש צוות ב- CGS ישראל, הוביל את המשתתפים לסיור במוקד, והציג את סיפורו של מוקד החברה בישראל בשלבי הקמתו ותפעולו הראשונים. זאת במטרה לעמוד בדרישות של חברת Dell – הלקוח הגדול של CGS ישראל, עם תמיכה הניתנת למחשבים השולחניים והניידים של Dell בישראל בעברית וברוסית, תמיכה לשרתים של Dell בישראל בעברית, ותמיכה ברוסית למחשבים השולחניים והניידים של החברה בשבע מדינות שבעבר השתייכו לברית המועצות.
תמונה קבוצתית של מנהלי המוקדים שהשתתפו במפגש ב- CGS ישראל, צילום: יח"צ
*בצילם למעלה: אורית אביטל מנכ"לית אוטוריטה ועודד שפירא מנכ"ל CGS ישראל
Tags: מכירות סטרטאפים שירות שירות לקוחות