
לנובו, שממשיכה במסעה השאפתני להפוך לאחד המותגים המוכרים והנחשבים ביותר בעולם, הודיעה כי חתמה על הסכם שותפות רב שנתי עם קבוצת מרוצי המכוניות פרארי – הסכם שיצא לדרך במרוץ הראשון בעונת הפורמולה 1 החדשה שנערך במלבורן אוסטרליה ב-25 במרץ
פורסם: 9.4.18 צילום: יח"צ
במסגרת השותפות, המותג יזכה לחשיפה באמצעות הלוגו של לנובו המוצג לראווה על הכנף הצדדית ועל המתלה הקדמי של מכוניות הפורמולה 1 של פרארי, וכן על מדי הקבוצה ועל זרועות חליפות המרוץ של הנהגים. בנוסף תספק לנובו מוצרים שונים לשימוש בידי צוות הקבוצה במסלול המרוצים (ביניהם, ניידי ThinkPad וטאבלטים מסדרת Miix).
"לנובו שמחה לחתום על הסכם שותפות עם קבוצת פרארי וליצור מערכת יחסים עם אחד המותגים הגלובליים המוכרים ביותר, שזוכה להכרה בזכות מצוינות עיצובית, ביצועים וחדשנות – כל הערכים שחשובים ללנובו. השילוב בין הפלטפורמה הגלובלית של פורמולה 1 והמותג פרארי מציג הזדמנות מושלמת להמשך הצמיחה של המותג לנובו על הבמה העולמית", אמר ג'יאנפרנקו לאנצ'י, הנשיא התאגידי ו-COO לנובו.
עוד לפני שעלה על מסלול המרוצים במלבורן, עם פתיחת עונת 2018 של פורמולה 1, הוצג הלוגו של לנובו לראשונה על מכונית SF71H של פרארי ב-22 בפברואר מעל המסלול במאראנלו, איטליה.
Tags: אסטרטגיה מיתוג מכירות ניהול שיווק